WTF!!!!!!!!

hahaha jbaars is getermineerd door de marktplaatsmafia
 
Gebannen van marktplaats? Daar is zelfs mijn favoriete Hammond-B3-met-trekhaak-en-dubbele-Webers-B3ger-bedrieger nooit in geslaagd.

Wat heb je gedaan man? Een product geleverd ofzo?
 
Gebannen van marktplaats? Daar is zelfs mijn favoriete Hammond-B3-met-trekhaak-en-dubbele-Webers-B3ger-bedrieger nooit in geslaagd.

Wat heb je gedaan man? Een product geleverd ofzo?


ik heb iets lelijks gezegd over da almachtige marktplaats, een stukje terug in deze thread, dan snoeren ze je de mond.

:mega:
 
Dan kennen ze mijn schuttingstaal duidelijk nog niet. Anders was er al lang iemand van MP in mijn brievenbus komen pissen. :D
 
ik wil ook iets lelijks zeggen, maar ik moet even wachten totdat mijn versterker is verkocht (Hifi amps horen hier namelijk niet echt thuis).
 
ik wil ook iets lelijks zeggen, maar ik moet even wachten totdat mijn versterker is verkocht (Hifi amps horen hier namelijk niet echt thuis).

zolang zij je username niet weten geeft het niet.
 
Ik denk eerlijk gezegd niet dat MP mensen gaat blokkeren omdat ze hier wat neerbuigend erover doen...

dat dacht ik ook, maar ik had het nog niet geschreven of mijn account was weg???

en het is al weer een tijd geleden dat ik lelijk tegen ze gedaan had, en ook al weer een week of wat geleden dat ik de laatste braindead heb afgepoeierd die met alleen maar imbiciele opmerkingen kwam...

we zullen het nooit weten, maar ik vertrouw die gasten niet.

:koffie:
 
Back
Top