Iets met Jarre ??

JohnDoe24

Gedeactiveerd account
Lid sinds
23 juni 2003
Berichten
1.853
Ik zat wat te rotzooien met een ms2000 soundbank en toen kwam deze mp3 eruit. Doet me ergenst vaag denken aan Arpegiator / Equinoxe 4 van Jarre.
 

Attachments

  • wobbler.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 68
Lekker hoor, echt heel erg lekker. :okdan:
 
en stuk interessanter dan eerdere tracks vind ik
alleen waar gaat het heen
 
Jezelf luidop vergelijken met een artiest moet je nooit doen, zeker hier niet. Zelfs al gebruik je genuanceerde woord zoals "vaag", is er toch wel iemand die je er gelijk over wil platzeiken.
Het klinkt goed en that's all that matters. (heb em alvast gedownload)

Volledig ms2000 ?
 
Volledig ms2000 ?

Nope, het is allemaal (ook de drums) op een Radias inelkaar gezet, maar ik had een soundbank gedownload vd korg website met alle Korg ms2000 patches (maar dan dus voor de radias). Dus dat is een beetje hoe de vork in de steel zit enzo.
 
Laatst gewijzigd:
en qua FX ?
Klinkt mooi helder en lush tegelijkertijd. De pad doet me denken aan de (Imp)OSCar.
 
Qua FX zit er een phaser (uit de radias) op. Ik weet niet of je ook een Radias hebt keybern, maar ik zou je eventueel die patch kunnen mailen.
 
Nope thx, ik heb een Microkorg. Maar die Radias klinkt zeker als een mooi apparaat.
Keep up the good work !
 
het lijkt in de verte inderdaad wel een beetje op Jarre, maar Jarre maakt meer van die stamp-muziek ( ik zeg dat als liefhebber van het meer 'zweverige' van Vangelis en bijv. Kitaro)
Sommige nummers van Jarre vind ik wel gaaf (vooral het oudere werk) maar veel vind ik stampwerk en dat geeft mij weinig emoties. Van Vangelis kan ik soms echt rustig worden en van Kitaro vind ik bijv. Silk road erg fijne muziek .. een beetje zweverig misschien, maar ik voel me vaak een stuk beter als ik een stuk geluisterd heb.

He, maar .. Keep-up the good work he.. JIJ vind het mooi, dus dan is het goed.! Pas wanneer je commercieel wil gaan en er je geld mee wil gaan verdienen, moet je je zorgen maken om wat een ander ervan vind ;)
 
Nou, die intentie om commercieel te gaan heb ik nooit gehad, dus dat zit dan wel goed :-)
 
Back
Top