SchoppenHeer - Zou Kunnen

... inlog hier, like daar, blabla.. alleen maar om even te luisteren?

:frons:

sorry, veel tracks van je vind ik wel okee, maar heb er echt een hekel aan om op zo'n manier even een nummer te moeten checken..

(heb ik dus ook niet gedaan)


Enfin..
 
:D


Da's een rap tempo ja.. doe ik je zeker niet na!

'k Ken betere nummers van je, maar ook deze heeft wel wat; catchy melodielijn, etc. Goei bezig jij. :okdan:


Overigens moet je een facebookert zijn om 'm te 'like'n, geloof ik... :erm:
 
Idd die link naar facebook doet geen goeds hoor.
Je moet je luisteraars niet zoveel opdwingen zeker wanneer ze nog niks van je gehoord hebben.

Ik vind de track leuk, je flow is fun en de mix is wat slapjes maar de humor blijft overeind en dat maakt deze track goed.


Hou die humor erin. :okdan:
 
Ja ok maar als je geen pr machine achter je hebt zul je een beetje moeten spammen anders gebeurt er niks. En ik vind het niet onredelijk. Je kan namelijk met een klik weer unliken.

Wat vindt je dat er beter kan aan de mix?

Tips zijn altijd welkom
 
Ja ok maar als je geen pr machine achter je hebt zul je een beetje moeten spammen anders gebeurt er niks. En ik vind het niet onredelijk. Je kan namelijk met een klik weer unliken.

Wat vindt je dat er beter kan aan de mix?

Tips zijn altijd welkom

Je moet helemaal niks en al helemaal niet zomaar spammen of opdringerig zijn
Je kan tegenwoordig overal je tracks plaatsen en dus genoeg kans dat mensen het oppakken daar hoef je niet bang voor te zijn.

Muziek gaat om de muziek :peukie:

Qua mix zou ik de vocalen beter naar voren laten komen maar dat is een smaak ding.
 
Dikke shit weer Schoppenheer!

En Zoidsity en Champ. Flikker eens op met je wijven gejank!
 
Dikke shit weer Schoppenheer!

En Zoidsity en Champ. Flikker eens op met je wijven gejank!


Okee, sorry... zal 't niet meer doen, stoere man... :D
 
Back
Top