Ableton Vraagje

Ja gijs, wat wil je dat ik zeg, dat is toch totaal iets anders, die gast was gewoon dom met z'n reactie.
 
, serieus blijven tijdens muziek maken wat is dat nou weer voor iets, je moet er mee spelen, niet zo serieus, mensen moeten is wat loser worden, meer speling, maar goed ik haat forums ...

Ik ben blij dat heel wat mensen muziek wel serieus nemen anders hadden we toch heel veel mooie pareltjes moeten missen de afgelopen 10tallen jaren.

Verder is muziek een miljarden business en dus wel degelijk een serieuze zaak te noemen.

Buiten dat denk ik dat jou insteek verre staat van wat de meeste mensen hier op het forum als insteek hebben.

De vertaling puber af = saai snap ik niet helemaal. Dat heb ik helemaal niet gezegd. Zeker niet bedoeld.

Het losse karakter is op dit forum absoluut aanwezig. Muzikanten zijn van zichzelf uit al erg los, maar waar het op muziek aankomt zijn de echte muzikanten wel heel serieus bezig.

waarom kom je op fora als je er zo'n hekel aan hebt?
En waarom zou je aan fora in het algemeen een hekel hebben?

Een forum is juist 1 van die dingen waar internet een heel welkome aanvulling is en waar ik al heel veel informatie uit heb kunnen halen. Het is toch mooi dat mensen elkaar belangeloos willen helpen? Toch...

Paul
 
Ja gijs, wat wil je dat ik zeg, dat is toch totaal iets anders, die gast was gewoon dom met z'n reactie.

Ja nu kan ik wel een punt gaan maken, maar waarschijnlijk heb ik dan om mijn argumenten kracht bij te zetten weer een vergelijking met sex nodig. En dat terwijl ik op dat vlak al zo'n imago heb hier op SF. Daarom: :mega:
 
(*)
 
Laatst gewijzigd:
sarcasm_detector.jpg
 
Gooi het maar op sarcasme, maar tis gewoon dom gedoe als je het mij vraagt.

maar heeft het truucje nou gewerkt?!?!
 
Yes yes, dus het is weer opgelost, ik zal er rekening mee houden though ;) Thanks for help en funny thread lol
 
Alles goed en wel, maar mario010 heeft Gijs wel min of meer vergeleken met..
...de grootste, lelijkste meest stinkende ongewassen viezerik die er tussen zit,...


:erm: :D
 
Ach ja, een beetje discussie over smartphones en meteen uit de gratie bij meneer ;)
 
Ach ja, een beetje discussie over smartphones en meteen uit de gratie bij meneer ;)

Ja man,. daar had je me echt mee gekwetst,.. Mij een beetje voor een conservatieve ouwe nar uitmaken omdat ik liever met een fossiele nokia rondloop! gheheh! Toen wist ik t meteen,. Bikerrrrr!!

Ahumm ,. nee,. da's helegaar niet waar,.. er gaat me niks boven een lekkere slappe discussie die eigenlijk niet ergens over gaat! Kun je me altijd voor wakker maken. :mega:
 
Back
Top