Radikal Technologies Accelerator

http://www.radikaltechnologies.com/

Radikal Technologies opens a new chapter in the High Definition
DSP domain - Advanced Subtractive Synthesis

The easy to use, expandable 8 voice polyphonic synthesizer
"ACCELERATOR" will take the lead on stage and in the studio with
an never heard, highly adjustable sonic palette of ultra fat sounds.

attachment.php
 

Attachments

  • accelerator.JPG
    accelerator.JPG
    18,3 KB · Bekeken: 64
Last edited by a moderator:
Acidfever rent weg....... :erm:
 
Het toetsenbord ziet er wel uit als dat van de Virus C - dus zo'n lekker spelende Fatar. Alleen dat al is al interessant. De styling heeft wel verdacht veel weg van een Plugiator-keyboard in matzwarte uitvoering.

Naja, hopelijk hebben ze de lessen geleerd van de vorige producten...
 
Gezien de stal waar hij vandaan komt verwacht ik dat het een soort VA/hybrid raven is.
 
gezien de stal waar hij vandaan komt kunnen we OS 1.0 medio 2089 verwachten en support op onze buiken schrijven
verder kunnen we nog veel excuses verwachten en valse beloftes
 
lelijk zeg, die hybrid synth in de speck klinkt opzich niet verkeerd....
 
Huh:

"Gänzlich neue Performance Möglichkeiten
ergeben sich durch den integrierten Neigungssensor.
Heben Sie das Keyboard auf
einer Seite an, können Sie beliebige Parameter
des Accelerators mit ihrer Bewegung steuern."


Lijkt me niet echt handig...
 
Ja, er zit een bewegingsregistratie in (had Roland dat niet al in 1842?). Handig voor als je 'm uit het raam gooit in ieder geval!

De 'hybride'-synth motor van de Spectralis is inderdaad min of meer de basis van dit ding. Daar is weinig op aan te merken, VA-gewijs. Op andere zaken, zoals bedrijfsvoering, is reuze veel aan te merken.
 
vraag me af wat dit gaat toevoegen aan het VA-landschap. Waarom iemand deze boven een bewezen Virus of Radias gaat verkiezen welke beide ook bewezen regelmatige software updates krijgen. die bewegingssensor lijkt me nutteloos want wie wil nou gaan lopen duwen en sjorren aan zijn dure synth? net zo'n gimmick als een D-beam waar je ook niet mee gezien wil worden.
 
Afgaande op het geluid en de mogelijkheden van de Spectralis denk ik dat het zeker wel wat kan toevoegen. De VA-engine van de Spectralis heeft in ieder geval veel meer body dan wat ik tot nu toe heb gehoord uit een Korg of Access.

En, wie weet... Het ziet er allemaal wat minder complex uit. Het zou zomaar kunnen dat alle buttons werken bij de release. :D
 
lompe letters op dat ding joh..

lijkt wel een cheap freeware font
 
Dit ding is gemaakt om in combinatie met de spectralis te gebruiken. lijkt me evident.
De langdurige inspanningen van Radikal (met vallen en opstaan) om de spectralis OS te ontwikkelen kan nu benut worden in een nieuwe lijn producten. dus men moet zogoed als niks opnieuw ontwikkelen wat de OS betreft. als dit product goed scoort zal dat enkel positieve gevolgen hebben voor de verdere OS ontwikkeling van zowel de spectralis als de accelerator.

ik zou de spectralis ook niet als VA bestempelen, lol. de oscillatoren zijn dan wel digitaal, mensen die ermee geprutst hebben weten hoe speciaal deze zijn + de analoge filters en filterbank.

nene, mensen die gaan voor de Radikal sound zullen hier maar wat graag op springen. dit is GEEN virus, noch Korg ;-)
 
AUW..LELIJK !

err... ik heb al veel lelijker dingen gezien :?

ziet er gewoon degelijk en neutraal uit.

over het lettertype kan je discussiëren...

moet hij er meer plastick brol uitzien zoals een m3/radias ofzo????
 
AUW..LELIJK !

Ik vind hem ook niet zo lelijk maar de naam en vooral zo groot dat vind ik minder mooi (doet me toch stiekum aan quasimidi denken, motivator of zo...). Volgens mij mist hij ook een aantal draaiknoppen of ben ik de enige die dit vrij mager vindt? Wel fijn dat hij een grafisch display heeft gekregen tegenover lcd op de spectralis.
 
Back
Top