Autostrada113

Lekkere track wel.. Niet echt mijn genre.. maar er zitten mooie geluiden in.. Begin is lekker spannend..Vind hem al met al wel wat saai.. Maar het geheel is wel kwaliteit..
 
Lekkere track wel.. Niet echt mijn genre.. maar er zitten mooie geluiden in.. Begin is lekker spannend..Vind hem al met al wel wat saai.. Maar het geheel is wel kwaliteit..

Die saaiheid ja daar kan ik me wel een beetje in vinden ik denk dat daar vooral ruimte ligt in het midden waar ik zou kunnen experimenteren met wat soundscapes oid. Richting het einde zou ook nog wel iets uitgebouwd kunnen worden. maar ik wil niet teveel afwijken van de strakke lijn en teveel kanten opstuiteren. wat jullie?
 
:) 't Is een heel rijk gevulde track, melodieus ook wel. Doet me een beetje aan de OMD van begin jaren 90 denken. New Order ook wel. Maar er zit ook genoeg glitch in om bij de tijd te zijn. Het geheel kabbelt als een muzikaal riviertje :) mogelijk door het ontbreken van een zangstem dat het eerder leent als achtergrond. ;) Niet slecht bedoeld hoor.

'k Ben nu ook aan 't genieten van je andere tracks op soundcloud ;) 'k ga je bij mijn favorieten plaatsen daar. Doe zo voort!
 
Back
Top