Een geschikte behuizing?

aha,

Leuk een beetje achtergrondinfo!
Dat Sony behalve consumentenprut ook hoogwaardig spul maakt is een vaker voorkomend fenomeen.
Ik heb eens een JVC versterker gekregen, zo'n vintage met aluminium voorplaat en flink veel knoppen en vu meters. Ik heb hem geloof ik voor 400 euro nog verkocht want dat bleek ook een topklasser, hoewel JVC volgens mij tegenwoordig niet echt meer topspul bouwt. (qua versterkers dan)

(Grote) merken zoals bijvoorbeeld yamaha, die proberen vaak eens een nieuwe markt vandaar dat je denk ik bij sommigen merken (zoals mijn JVC) opeens een bepaald jaartal hebt waarin ze een eigenaardig goede kwaliteit bouwden. Als het niet aanslaat slaan ze vervolgens gewoon een andere weg in.. En die markt zit vaak niet alleen in de kwaliteit (diepte) maar ook vaak in de breedte...

zo heeft me moeder een deawoo naaimachine, heb ik nog steeds Steinberg Mobile op mijn Siemens uit 2004, maakt Siemens behalve telefoons ook MRI-scans en een Yamaha Moter en Synth hebben ook niet zoveel van elkaar weg...

Grappig hoe grote merken vanalles proberen om zoveel mogelijk consumenten te benaderen.

wel een beetje off topic gezwam
 
Back
Top