[Goa/Psytrance] Spirits of the Forest

Wel aardig hoor. Track klinkt wel erg vlak, totaal geen dynamiek..uitmixen kan je dus wel wat meer aandacht aan besteden
 
muziek is goed. geluid klinkt erg wollig in mijn oren, ik heb er zelf ook last van als ik een track maak.
 
Niet slecht. Ik zou persoonlijk alleen een andere bassline kiezen die meer rolt, zodat er wat meer drive in je track zit. Daar draait het bij psytrance toch in de eerste plaats om, die pompende bass. Verder zou ik op je percussie wat experimenteren met schuffle/swing en zoals Marco2 als zei, beter uitmixen en zorgen voor meer dynamiek. (Ik heb vroeger ook een tijd lang met reason 3 gewerkt en heb altijd problemen gehad met afmixen en dynamiek, ik weet niet of dit in de 4 is opgelost maar het zou mss daaraan kunnen liggen). Succes.
 
Bedankt voor de reacties. Ik heb met afmixen weinig ervaring, maar ik ga m'n best doen om het allemaal wat beter te laten klinken. Zijn er eigenlijk goede topics over afmixen op het forum?
 
ik vind ze alletwee wel goed, de "onafgemixte" versie klinkt lekker grof. Persoonlijk houd ik daar wel van.
 
Ik vind de track and het arrangement van allerlei geluiden nog echt klinken alsof je erg zoekt. Ook vind ik niet alle sounds even goed passen bij de sfeer die je probeert te creeren. Het klinkt erg licht en mist wat drive.
 
Hm.. wat bedoel je precies met 'alsof je erg zoekt'? en ik snap ook niet precies wat je met 'het klinkt erg licht' bedoelt. Dat er te veel hoog in zit ofzo?

Bedankt voor de reacties iig :)
 
Back
Top