Korg Kaoss Pad 3 vs. Roland SP-404(SX)

mangù

Nieuwkomer
Lid sinds
15 januari 2010
Berichten
14
Hallo iedereen!

Ik ben nog nieuw op dit forum, maar zit met een klein vraagje, hopelijk kunnen jullie mij hier verder mee helpen!
Ik ben op zoek naar een sampler, met live-loop-functie en leuke effecten erop. Zowel de Korg Kaoss Pad 3, als de Roland SP-404(SX) leken mij geschikt.
Maar nu vroeg ik mij af hoeveel verschillende samples je tegelijkertijd op de Kaoss Pad 3 kan afspelen? Want op de SP-404 heb je 12 verschillende samples per "patch", 10 patches (denk ik) én je kan switchen tussen de patches en de sample blijven gewoon spelen. Dit geeft dus een totaal van 120 samples/loops die je tegelijkertijd kan afspelen.

Werkt het bij de Kaoss Pad ook zo? Want je hebt vier sample-banken (A B C D) en acht "patchen" (1 2 3 4 5 6 7 8 --> knoppen boven scherm). Maar kan je op de Kaoss Pad ook tussen deze acht patchen wisselen terwijl de samples toch nog allemaal blijven afspelen?

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, matthias
 
hallo ben ook nog nieuw hier op dit forum en mijn ervaring met de kaospad is dat je niet kan switchen tussen samples behalve dan die ABCD
 
Back
Top