[Proggressive Trance] Marble

Misschien niet leuk om te horen maar dit heeft nog helemaal niets met progressive trance te maken. Luister eens naar ISOS of naar progtrance gereleased door bv armada!
 
ehhmmmm dit klinkt als een casio keyboardje met Ohmboys...... vooral doorgaan......
 
Progressie trance is een contradictie in terminus. dus het zelfde als vloeibaar ijs of vierkante circel. Trance is per definitie niet progressief. toen ze dat door hadden hebben ze er maar progressief voor gezet. muziek voor domme mensen dus.

dit trackje heeft niks met trance te maken, klinkt meer als een mislukt housenummertje.
 
ok. mijn tip.. geen depressive trance meer maken. zonder gekheid, ik kan je geen raad geven omdat je muziek mij niet aanspreekt. ik had eigenlijk niet moeten reageren maar kon het niet laten :)

wat vind je er zelf eigenlijk van?
 
Tja als je het zelf lekker vind klinken top toch!! :okdan:

Persoonlijke mening: slordige keuze qua geluiden als in, dat je mischien iets
meer aandacht aan je sounds moet besteden! keuze van je kick je snare hihats etc.. Kweet niet hoelang je met produceren bezig bent maar mijn ervaring kent
dat dit een questie van ervaring is.. goed luisteren en vooral veel jatten van andere nummers.. toch? :)
 
De naam progressive house werkt voor mij. Ik heb er je track nu stiekem al een paar gehoord.

En nee het is niet wat ik verwachtte. Ik vind je lead sound er goed. Erg catchy en leuk van klank. Hij zou beter werken in een deepere house track.

De snare vind ik net the catcy te 505 als dit een progressive trance track is.

als ik je track zonder hokje beoordeel vind ik het een leuke creatie. De lead is gewoon lekker vrolijk en mooi van klank. Ik moet een beetje deken aan djulz producites ( ook van die apparte leads maar met een mooi aansluitende beat) misschien een tip voor de volgende keer.

Succes met je volgende creatis
 
Het niveau afzeiken ligt weer lekker hoog!

Met prog. trance wordt hedendaags bakken met geld verdiend dus vraag me af of dat 'domme mensen' zijn fatclap. Voel enige frustratie, problemen thuis? :D
 
Klopt en jij bracht het netjes zoals het hoort!
 
je zou er iets techhousey van kunnen maken, die basslijn is nou niet echt lekker ofzo.
balans is vrij zoek. dat stab/filterding is ook nutteloos, dumpen.

van 7:42 ofzo, dat stukje is lekker als je dat filterding/stabje eruit gooit, basslijn wat meer gebalanseerd,dat ie wat meer flow creeerd en je drumtrack wat frisser.
Dan heb je wel een leuk techhousey nummer, schakel je meteen smaak gerelateerde/neersabelende replies uit :D

dat trance nog steeds en verboden woord is,dj jean draait veel slechtere muziek...
 
Back
Top