Het perongeluk ontstaan piano debakel

L3N

ook wel EL L3NDELING
Lid sinds
25 november 2004
Berichten
722
Locatie
West-Brabant
Ik was wat aan het pingelen ineens kwam ik op een stukje en dacht, hey dit klinkt een beetje klassiek. En vervolgens .. mja ontstond er perongeluk dit. En heb ik een soort van klassiek pianostuk improvisatie uit mijn mouw geschud.

Dus hierbij het Perongeluk onstaan piano debakel :dubbel: Het is live gespeeld en opgenomen met m'n Casio PX-5S via iRig Stream naar mijn smartphone en met de voicerecorder app vastgelegd. Galm enzo komt uit de PX-5S.
 

Attachments

  • het perongeluk ontstane piano debakel .mp3
    3,7 MB
😱

Holy f*ck. Ik zat ff wat te pingelen…;)

Fantastisch! 🤙
 
  • Duimpje
Duimpjes: L3N
Dankjewel voor de positieve reacties! Zie mezelf dit spelen en er zo'n chagrijnig pinnige pianodocent(e) rennend gillend de kamer uitvlucht bij al het toezien hoe de klassieke spelregels stuk bij stuk worden afgeslacht :engel:

Toegegeven ik speel zo'n 25 jaar. Maar klassiek zag ik zelf ook niet echt aankomen :koffie:
Ik heb gewoon plezier en het is verre van perfect en dat heeft ook z'n charme 8~
 
Dat is valse bescheidenheid als je dit zomaar uit je mouw schudt. ;)
Knap hoor. De snelle riedeltjes missen soms wat precisie maar verder heel leuk gedaan.
 
  • Duimpje
Duimpjes: L3N
Nice.

Dat is valse bescheidenheid als je dit zomaar uit je mouw schudt. ;)
Knap hoor. De snelle riedeltjes missen soms wat precisie maar verder heel leuk gedaan.
Wederom dankjewel voor de positieve berichtjes!
@Bahamut ga het niet ontkennen dat die riedeltjes beetje zijn afgeraffeld. Met een beetje aandacht en een plan had het missschien nog iets kunnen worden :koffie:
 
Pingelen, okay.

Maar ik vind dit ...

opgenomen met m'n Casio PX-5S via iRig Stream naar mijn smartphone en met de voicerecorder app vastgelegd. Galm enzo komt uit de PX-5S.

ook baas hoor.. haha.. well played. Fijne muziek!

Heb je wel eens midi opgenomen? Dan kan je achteraf de raffeltjes verwijderen. Maar da's ook een beetje not done, misschien..
 
En heb ik een soort van klassiek pianostuk improvisatie uit mijn mouw geschud.
Mooi gepeeld hoor.
Als je geen noot kan lezen dan is improviseren het beste om te componeren
kan je wel noten lezen dan gaat improviseren 'n stuk sneller lijkt me...

Heb je wel eens midi opgenomen? Dan kan je achteraf de raffeltjes verwijderen. Maar da's ook een beetje not done, misschien..
Ja! gooi dat nummer in een DAW en bouw er een nummer omheen...
Ben je wel even mee bezig, maarre... :okdan: :okdan:
 
Back
Top