Mijn tweede release bij Spinnin' Records!!!

Subgroover

Zweet spot
Lid sinds
6 mei 2004
Berichten
2.685
Locatie
Klopt
In navolging van deze thread, natuurlijk de opvolger ervan.

Stiekem toch wel een beetje trots en niets mis mee om dat met jullie te delen.

Het gaat om de track:
D-JASTIC - DIRTY

Momenteel op dance-tunes in de top100 op #4.
Check de plaat op dance-tunes!

Alle versies heb ik gemaakt, behalve dan de Quintin Remix.
Het meest trots ben ik op de Subgroover Remix (uiteraard :)), dat is echt mijn ding!

En natuurlijk allemaal kopen hè!!! Hahah... 8)
 
Gefeliciteerd.
Toch maar even geluisterd ,en omdat ik van deze muziek richtingen niet echt veel verstand heb ;)
Maar..ik vind het wel grappig.
Geeft mij het gevoel van deze muziek.....of heb ik het mis ?
mr_oizo.jpg
 
Wederom gefeliciteerd! Ik moet zeggen dat ik de Subgroover mix ook het lekkerste vind, voor mij gevoel ook voor op de (commerciele) radio.

Heb je er lang over gedaan om de track te maken of ging het allemaal erg soepel en is het weer een mix van hard en softsynths?

En nu wachten op de 3e!

VasC :mega:
 
Wederom gefeliciteerd! Ik moet zeggen dat ik de Subgroover mix ook het lekkerste vind, voor mij gevoel ook voor op de (commerciele) radio.

Heb je er lang over gedaan om de track te maken of ging het allemaal erg soepel en is het weer een mix van hard en softsynths?

En nu wachten op de 3e!

VasC :mega:

Thnx!

Eerst begonnen met de original mix, daar heb ik wel even over gedaan om een soundje te zoeken wat binnen het D-Jastic staatje blijft. Beetje Dirty house, maar toch wat agressiever. Uiteindelijk ging dat niet heel snel, aan details wel veel aandacht besteed.

De subgroover mix was een stuk sneller gemaakt, in 2 dagen zoiets denk ik...

Inderdaad een mix van hard- en softsynths. Als je van een bepaald geluid wilt weten welke synth het is, roept u maar...

Aan de 3e ben ik afgelopen week begonnen... weer op zoek naar een pakkend iets, maar nog niet gevonden... heheh!
 
De synth waarmee je de accoordjes speelt (zeg maar in het begin en natuurlijk ook verder op) is dat de Virus of Sylenth, of toch iets heel anders?

In je studio zag ik trouwens een CS2x staan, gebruik je deze nog vaak?

Vaak vind ik het zelf erg lastig om (als je dan eindelijk) iets pakkends hebt dit uit te breiden, maar wellicht komt het omdat ik dan vaak de neiging gelijk heb om het te goed te willen doen. Denk zelf altijd dat ik beter eerst even grof moet schetsen.

De mix klinkt trowuens ook erg lekker, helder en open.
 
Goede mix

Goede mix

De subgroover mix is goed, en lekker vet.
Quinten rmx vind ik maar niks.
Proficiat, dit is echt goed clubmusic!
 
De synth waarmee je de accoordjes speelt (zeg maar in het begin en natuurlijk ook verder op) is dat de Virus of Sylenth, of toch iets heel anders?

In je studio zag ik trouwens een CS2x staan, gebruik je deze nog vaak?

Vaak vind ik het zelf erg lastig om (als je dan eindelijk) iets pakkends hebt dit uit te breiden, maar wellicht komt het omdat ik dan vaak de neiging gelijk heb om het te goed te willen doen. Denk zelf altijd dat ik beter eerst even grof moet schetsen.

De mix klinkt trowuens ook erg lekker, helder en open.

Dank! :okdan:

De akkoordensynth in de subgroover remix is inderdaad de Sylenth (heb je goed gehoord :)). Uiteraard wel nog flink bewerkt in Sylenth zelf en daarna nog met compressors / EQ's.

Tis inderdaad moeilijk om, als je iets pakkends hebt, het helemaal uit te werken tot een goede productie. Vergt veel tijd en doorzettingsvermogen. Ik vind het vaak ook niet zo leuk om urenlang op zoek te gaan naar sweepjes en delay'tjes en effectjes hier en daar, maar eenmaal klaar geeft het toch een voldaan gevoel! :)

Die CS2x ja, haha, die staat momenteel zelfs niet eens meer aangesloten... zegt genoeg denk ik zo. Heel soms gebruik ik er wel een opvul-geluidje uit, maar als main-synth.... neeeeh... :)
 
Subgroover mix is m.i. ook de beste. Mss omdat ikzelf meer van dit type muziek hou dan van het nerveuze leadje wat ik bij die andere mixen hoor.

In elk geval goed gedaan.

Paul
 
Alweer gefeliciteerd. Ook deze keer vind ik de Subgroover remix het beste klinken, net als bij Funky Music. Lekkere dansmuziek. Zoals ptaurus al opmerkte, ben ik ook niet zo'n fan van die nerveuze leadjes die in andere mixen voorkomen. Op naar je 3e release 8)
 
Tis inderdaad moeilijk om, als je iets pakkends hebt, het helemaal uit te werken tot een goede productie. Vergt veel tijd en doorzettingsvermogen. Ik vind het vaak ook niet zo leuk om urenlang op zoek te gaan naar sweepjes en delay'tjes en effectjes hier en daar, maar eenmaal klaar geeft het toch een voldaan gevoel! :)

leuk trackje hoor...

Maar wat je zegt met doorzettingsvermogen klopt als een bus! Hiermee wordt wel het onderscheid gemaakt tussen de mensen die blijven hangen en de mensen die echt wat uitbrengen ;)

feli (en op naar je volgende release)
 
Inderdaad wel goed gedaan Subgroover!

Ik had de vocal iets meer op de voorgrond gezet eerlijk gezegd want hij is wel leuk. Maar voor de rest echt goed.
 
Ik vind het tevens een erg goede track, met name de geluidskwaliteit valt mij erg op. Wat heb je gedaan om deze kwaliteit te bereiken? Of is dat teveel om op te noemen? ;-) En 'bewerkt' de platenmaatschappij je tracks ook nog of worden ze uitgebracht zoals jij ze aanlevert? Well done iig!
 
Back
Top