Tiëstolike ding

Esset

Ingeburgerd
Lid sinds
4 juli 2007
Berichten
38
Locatie
Goes
En hoppa, hij plaatst nog een track. Weer heel wat anders, een stereotype bonk bonk dance-achtige track. Nja, een opzet dan. Met op het eind een heel 'gevaarlijke' stem (samen met een familielid), die maar genegeerd moet worden.

Zo hebben jullie in ieder geval een beeld van tussen welke genres ik beweeg. Van draaiorgel tot dancebeat is wel de meest extreme afstand hierin..
 

Attachments

  • Dancetranceproject.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 37
heb je weleens naar 3FM geluisterd? Die compressor zweet zich te pletter!
 
Ik ben er op 3FM ook geen fan van, maar dat is nog wat anders dan wat jij er mee uitspookt hoor :).
 
Tiesto is ook niet vies van een compressortje hier en daar....maar dit is echt te erg.

Iets minder hard aan die knoppen hengsten aub.

Onder die dikke drol van geluid, zit voglens mij nog wel iets met potentie....ik kan dr zo alleen niet naar luisteren en ik ben nou niet echt thuis in het genre.
 
En hoppa, hij plaatst nog een track. Weer heel wat anders, een stereotype bonk bonk dance-achtige track. Nja, een opzet dan. Met op het eind een heel 'gevaarlijke' stem (samen met een familielid), die maar genegeerd moet worden.

Zo hebben jullie in ieder geval een beeld van tussen welke genres ik beweeg. Van draaiorgel tot dancebeat is wel de meest extreme afstand hierin..

zeker wel potentie...

IETS MINDER HARD MAG WEL!!!!!!!!!!!!

Ik hoor genoeg andere troep voorbij komen (luister maar eens avondje 538 dancedepartment)...

Maar die compressie mag wel wat minder. Ook toevallig nog een maximizer erover gezet?

Luister het eens op je koptelefoon :(
 
Ik luister alles op mijn koptelefoon :) Ben nette student die geen geluidsoverlast wil veroorzaken. Track is in Reason 4 gemaakt met mastering suite op de eindbus, dus compressor en limiter erover en een dikke punch erop. Bewust pompen dus!
 
Zo hebben jullie in ieder geval een beeld van tussen welke genres ik beweeg. Van draaiorgel tot dancebeat is wel de meest extreme afstand hierin..

ik zou 1 genre goed doen ipv meerdere

hoewel ik zelf ook wel eens wat anders probeer maar dat lukt nooit :dubbel:
 
Track is in Reason 4 gemaakt met mastering suite op de eindbus, dus compressor en limiter erover en een dikke punch erop. Bewust pompen dus!

Exact dezelfde reden als dat vele andere demo's naar de kloten worden geholpen.
De kunst is een track "vet" te maken zonder "dikke punch compressor limiters".

Flikker die nep mastering suite eruit!
 
Aight, goeie tip! Thx
 
Back
Top