• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prachtig studiomeubel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.462
Locatie
Amsterdam
Omdat ik er nu drie van deze joekels heb staan, en die samen teveel ruimte innemen, gaat er eentje in de verkoop:

Studiomeubel, zwaar MDF, in prachtig blauw en een zilvertint gespoten. Zeer, zeer degelijk, door vaktimmerman gebouwd. Dit spul heeft nieuw een klein fortuin gekost.

Vaste ophaalprijs: € 350.

Onder mijn werkruimte zit een sinds kort een vloeren- en meubelshowroom. Hun chauffeur is regelmatig met bus te huur voor een redelijke uurprijs. Misschien een optie als zelf vervoeren lastig is.

* Voor de faint of heart: er zit een (kleine) beschadiging in de lak op het rechterdeurtje. Zie foto 7, het gaat om het witte plekje. Mij stoort het in het geheel niet, maar wie weet jou wel. Ik heb trouwens een los vierkant paneeltje bij, in exact dezelfde kleur. Handig om mee te nemen naar de verfmenger om iets van de kleur te laten mengen om het plekje aan te stippen als je daar behoefte aan hebt.

Hoogte gehele meubel: 185 cm.

Topdeel:
Drie compartimenten met ruimte voor in totaal 39 units aan 19" gear. (3 x 13 units elk.) Uitstekende kwaliteit aluminium rails zijn ingebouwd. Deze ruimtes zijn van rail tot aan de achterzijde 57 cm. diep. Hier kunnen zelfs Yamaha A serie samplers ruim inhangen!

Breedte werkblad: 116 cm. En daarvoor zit dan nog de zwarte leunrand. Foto's 1 en 2.

Max. diepte werkblad: 94 cm. Het paneel dat ik er nu in heb liggen is 86cm. diep. Zo houd ik aan de achterkant een ruimte open waar ik makkelijk kabels, adapters e.d. onder het werkblad kan leggen en weer pakken. Onder het werkblad is flink wat kabel- verlengsnoer- en adapterruimte. Foto 3.

Kastjes onderzijde, links en rechts: Binnenruimte: 23 cm. breed x 65 cm. hoog op zicht, en deze open ruimte loopt nog door boven het deurtje (totaal dan 85 cm. hoog.) Diepte van deze kastjes: 50 cm. En aan de achterzijde hiervan zit ook weer bergruimte!

De kastjes, werkblad etc. hebben binnenin allemaal ruime doorvoeren voor kabels e.d., zodat er vrijwel geen kabel in het zicht hoeft te hangen.

Zwaar witgespoten stalen frame tussen onder- en bovenbouw. (Foto 4.) Dit frame is tussen de twee lagen uit te tillen. De kabeldoorvoeren lopen zelfs door de vier poten van dit stalen frame, zodat kabels van/ naar onder- en bovenkant ook verstopt kunnen worden!

Het geheel staat op zeer degelijke, soepel lopende wielen. Er zitten remmen op de voorwielen. De wielen zie je trouwens alleen als je de kastdeurtjes opendoet. (Foto 5.)

In gedemonteerde toestand bestaat het uit: twee onderkasten, werkblad, losse werblad basis, het stalen frame tussen onder- en onderkant en het topdeel met de drie 19" compartimenten. Het meubel is zelfs door een nogal onhandig persoon als ik in een half uur in elkaar te zetten.
 

Attachments

  • Meubel foto 1.jpg
    Meubel foto 1.jpg
    65,4 KB · Bekeken: 100
  • Meubel foto 2.jpg
    Meubel foto 2.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 85
  • Meubel foto 3 Voor zonder blad.jpg
    Meubel foto 3 Voor zonder blad.jpg
    82,2 KB · Bekeken: 91
  • Meubel foto 4 - Verbinding bladframe aan kastjes.jpg
    Meubel foto 4 - Verbinding bladframe aan kastjes.jpg
    73,6 KB · Bekeken: 88
En de laatste drie foto's
 

Attachments

  • Meubel foto 5- Kastje binnen met wiel.jpg
    Meubel foto 5- Kastje binnen met wiel.jpg
    55 KB · Bekeken: 87
  • Meubel foto 6 - Stalen frame tussen onder- en bovendeel.jpg
    Meubel foto 6 - Stalen frame tussen onder- en bovendeel.jpg
    67,4 KB · Bekeken: 88
  • Meubel foto 7- Detail beschadiging.jpg
    Meubel foto 7- Detail beschadiging.jpg
    35,4 KB · Bekeken: 85
Jep, in de schrijfdrukte in de verkeerde box geplaatst! Heb al een mod gevraagd om'm naar te koop te verplaatsen.
 
Enkele verzoeken gehad om opgaaf van de totale diepte van de kastjes links- en rechtsonder. Die diepte is, zoals een paar heldere leden opmerkten, inderdaad meer dan 50 cm., want achter het achterwandje zit ook nog een opbergruimte. Die ruimtes zijn vanaf de achterkant meubel bereikbaar.

Ook een verzoek om de totale diepte werkblad tot achterkant aan te geven.

Ik meet e.e.a. vanavond nog even op en voeg die info dan toe.

En tot slot: door de bovenkasten heen kijk je nu op de muur. Als je racks allemaal vol zitten is dat natuurlijk geen probleem, en voor de ventilatie laat ik de achterkant zelf altijd open. Maar ik heb er ook nog drie originele paneeltjes bij, die je met klittenband op de achterkant kunt plaatsen en makkelijk weer weghalen als je kabels moet ompluggen o.i.d. Zitten je racks dus niet vol dan kijk je door het rack heen op hetzelfde blauw.
 
Zoals beloofd hier nog enkele maten:

Totale diepte van de kastjes links en rechts naast het werkblad: 80 cm.
Totale diepte incl. de uitsteek van het werkblad: 100 cm.

En, om nog een andere vraag te beantwoorden: omdat het onder het werkblad nog wat ruimte is is het inderdaad goed mogelijk om voor je mengtafel(s), sequencer, tabletop modules, controllers e.d. uitsparingen in het werkblad te zagen, zodat je de gear erin kunt laten verzinken. Kabels e.d. kunnen er aan de achterkant in en uit.

Hopelijk zo alle vragen beantwoord. Zo niet dan gaan we vrolijk verder.
 
T i k k i e o m h o o g
 
D u w t j e
 
Inderdaad, een prachtig studiomeubel. Zeer solide, op wielen, veel 19", heerlijk werkblad.... En voor een spotprijs!
 
Prachtig, ruim en stabiel.
 
Studiomeubel € 350 :engel:
 
G e r e s e r v e e r d :okdan:
 
Deze mag op slot :slotje: want :verkoght: aan een zeer sympathiek forumlid!

Veel plezier ervan Richard!
 

Attachments

  • IMG_1610.jpg
    IMG_1610.jpg
    181,5 KB · Bekeken: 89
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top