• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht QuikLok Z600 Studiomeubel

Prijs
45 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

RiSC

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2004
Berichten
411
Locatie
Breda
Het meubel heeft twee niveaus en een kersenhouten kleur.
Er past 8U aan apparatuur in het rack. Technisch is alles 100% in orde. Beide niveaus zijn stevig en de tafel wiebelt niet.
Op het bovenste niveau heb ik monitor-speakers en een mixer staan (bij elkaar minstens 50 kg).
Kabels kan je door de buizen heen wegleiden (zowel naar voor als naar achteren - ik heb dat niet gedaan), zodat ze niet in het zicht zitten.
Ik heb er jarenlang plezier van gehad maar ik wil een ander model met meer ruimte in het rack.
Op het onderste blad zitten wat oppervlakkige krassen (niet veel), die makkelijk weg te werken zijn.

Voor ā‚¬ 45 is deze handige tafel van jou. De prijs is zo laag omdat ik geen zin heb om er lang mee te blijven zitten.


beschrijving:

Dual level project desk system with 8-space rack holders and contoured cherry wood tops. Z/600 Project Workstation is an integration of beauty and functionality by QuikLok's Italian designers team. From the cherry wood laminate tops and shelves to the underlying computer-welded 14-gauge steel with powder-coating black finish, these structures add a modern, elegant look to any work environment. The project workstation can be completed by matching the the Z/612 companion 12-space rack stand, the Z/712 add-on sliding computer keyboard shelf, or any of the other optional accessories offered by QuikLok to ideally customize your ā€œZā€-style work area.

Technical Specifications:

Main Shelf:
  • Height from floor (3): 69.5 - 73.5 - 77 cm (27.3" - 28.9" - 30.3")
  • Width: 175 cm (68.68")
  • Depth: 61 cm (23.94")
Top Shelf:
  • Thickness: 18 mm (3/4")
  • Height from floor: 100 cm (39.25")
  • Width: 196 cm (76.93")
  • Depth: 37.5 cm (14.71")
  • Thickness: 18 mm (3/4")
 

Attachments

  • QUIKLSK.jpg
    QUIKLSK.jpg
    44,8 KB · Bekeken: 261
  • IMG_1431.jpg
    IMG_1431.jpg
    183,9 KB · Bekeken: 284
  • IMG_1433.jpg
    IMG_1433.jpg
    136,7 KB · Bekeken: 218
  • IMG_1430.jpg
    IMG_1430.jpg
    161,7 KB · Bekeken: 215
Laatst gewijzigd:
Back
Top