Nieuwe remixtrack uit op 'In Trance We Trust'

AOR

Ouwe rot
Lid sinds
16 februari 2003
Berichten
1.496
Remix gedaan voor Dj Observer. Track heet Vision en is sinds vandaag uitgebracht.

Luister hier voor een preview. LINK

aor_sleeve_vision.jpg


Origineel is trouwens hier te luisteren: LINK
 
ik post de track eigenlijk niet als reclame, maar was benieuwd naar wat feedback.
 
Vind het een lekkere track zeker het stuk na de break (2:17)
Zoals ook al eerder gepost vind ik ook de piano wat minder.
Het is te repeterend, misschien wat rustiger maken en wat aanpassen op de zanglijn.

Voor de rest lekker hoor
 
Positieve verandering t.o.v. het origineel.
Ik hoor eigenlijk veel goede dingen van jou :biertje:
 
Klinkt lekker hoor! Iets te trancy voor mij .. maar daardoor niet minder lekker!!

Ik heb geen problemen met de piano trouwens :)
 
dankjullie wel! Wat de piano betreft. Mensen die wat klassiekere muziek luisteren, zelf piano spelen en zelf een instrument bespelen zullen wel minpunten aan de piano kunnen vinden. Je mist waarschijnlijk verschillende aanslagen en vertragingen. Dit heb ik achteraf handmatig ingebracht, maar toch vond ik het strak beter klinken. Het lukte me gewoonweg niet om het live compleet in te spelen. Miste nog een hand. :D

Begrijp de comments wel, maar denk niet dat dit wanneer dit bijvoorbeeld op een trancefeest gedraaid wordt het mensen in de zaal enigszins zal kunnen irriteren.

Bedankt in elk geval! Track is net binnengekomen in de techtrance top 50 bij trackitdown. :)
 
Klasse! Echt netjes. Niets mis met die piano.
(Ja ook mijn piano ervaring is niet op en top)

Kun je wat foefjes verklappen?
Bijvoorbeeld hoe je die reversed reverb delay (?) bewerkstelligd hebt.
Welke software gebruik je?

tjah, foefjes, vraag maar raak. Die reversed delay heb ik gewoon met de hand gedaan. Dan kan je 'm ook het mooiste krijgen. Zij gelukkig geen pluginns voor. :D Kutwerk, maar blijft leuk. thx! :)

(edit) software: logic 7 pro met wat losse audioinstruments (refx spul, etc)
 
Dikke track idd! Enkel kon die piano in mijn oren nog iets gevoelsmatiger ingespeeld worden, dat de haren op je armen omhoog komen te staan... verder vind ik hem zeker niet slecht klinken!
 
Back
Top