Verbroken vriendschappen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Sorry maar op de pagina waar je naar verwijst kan ik echt niks vinden waarbij Dender over de schreef gaat, enige wat ik zie op dit forum is RONEGEN die erg zn best doet om vooral op Dender te reageren. :Z


nee niet over de schreef maar wel enigzins aanmatigend....
als dat erg vaak gebeurd. Als je eens leest dan kom je erachter dat ik ook
hand in eigenboezem steek en bovendien kom met een ijzersterke tip ;)
 
Hand wordt geschudt en die "humor" moeten we anders ooit maar eens onder het genot van een wit biertje bespreken ofzo.:biertje: (wanneer krijgen we een witbier smiley?)
 
Betaal ik het volgende rondje.....nog een :peukie: met inhoudt erbij en de zon schijnt weer.:)
 
HEE! JULLIE WAREN NET ZO LEKKER BEZIG!

...ik had net een lekker biertje opengetrokken. maken ze het weer goed :frons:
 
Als de vriendschap met een lid opzegt blijft er als nog het plusje achter diegene ziijn naam staan. Dit irriteert. Hetzelfde geld als je een verzoek hebt verstuurd wat nog niet geaccepteerd is. Dan verschijnt er ook al een plusje achter diegene zijn naam. Is dit op te lossen in de huidige SF software?

Ik heb hier geen vriendschappen. Geen last van :peukie:
 
Gisteravond nog mooie docu op Discovery over mensen en muziek, ben ff de naam kwijt maar echt een aanrader deze serie, dat muziek verbroederd, toen dacht ik nog van, nou kom maar is hier kijken dan, maar gelukkig ze hebben toch een beetje gelijk.:)

Pffff, was flink zoeken maar dat was waarschijnlijk niet op Discovery maar op national geographic: My Music Brain

http://www.ngc.tv/programmes/episodeguide.aspx?Id=1297

video's van 2 min: http://www.natgeochannel.co.uk/video/Default.aspx?FeaturedVideoId=692&channel=NatGeo
 
Laatst gewijzigd:
Ik denk trouwens te weten hoe je van het plusje afkomt....de + geeft niets meer aan dat diegene waar hij achter staat op je contactenlijst voorkomt.....flikker je diegene daarvan af dan verdwijnt het plusje ook.......

Mag een duimpje voor.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top