Michael Jackson is niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
idd..

Enne.. koekebakker: vind ik echt wel een lage streek als 't echt was dat je nog ff snel de kaarten wilde verkopen terwijl je wist dat 't niet goed ging..en als 't niet echt was is 't eigenlijk ook niet eens grappig..
(niet dat ik een fan ben overigens, HEB niet eens muziek van 'm thuis)

Mwoa. Jackson is wel een ongeloofelijke karikatuur van zichzelf geworden de
laatste 15 jaar. Zo erg zijn grapjes ook weer niet.

En ik vond ém wel een prima man hoor. Lekkere pop trackies in de 80's.
 
Kleine mededeling van huishoudelijke aard: ik heb het bericht verplaatst naar de discussiepagina (zeker muziekgerelateerd, maar geen synth-voorpaginanieuws :) )
 
Mwoa. Jackson is wel een ongeloofelijke karikatuur van zichzelf geworden de
laatste 15 jaar. ..

Klopt zeker.. :erm:

Maar vond die grap van je net niet grappig..

enfin.. heb/had eigenlijk wel op een of andere manier medelijden met 'm om hoe z'n leven gelopen is.. soms door z'n eigen niet al te slimme beslissingen, maar ook om hoe hij eigenlijk geleefd is door de rest van de wereld..

:gaap: tijd om de biertjes te laten staan en te gaan pitten voor me..begin weemoedig te worden.. :D
Morgen zal er wel weer genoeg MJ op de radio zijn....
 
Je zou zeggen: TMF en MTV switchen over op op z'n minst een overdadig aantal Michael Jackson clips achter elkaar. Zou ik nu wel kunnen waarderen.

Maar op MTV en TMF is het niet eens nieuws.
Triest.
 
Maar op MTV en TMF is het niet eens nieuws.

Dat komt voornamelijk omdat MTV en TMF zeker 's nachts volledig op de automatische piloot draaien. Daar zit niemand die nieuws kan brengen.
 
Toch erg jammer, hij heeft gewoon echt goede muziek gemaakt..
Vond t al zo jammer dat ie gewoon zo raar werd vanaf 90er jaren.. Hij had nog gewoon muziek kunnen blijven maken, misschien wat meer soul achtig of wat dan ook...
 
Overigens had waarschijnlijk iedereen die zich in de buurt van MJ bevonden heeft wel op zijn klompen kunnen aanvoelen dat een concert laat staan 50 al een hachelijke zaak zou worden. Vermoedelijk zit er een overlijdensclausule in het contract voor die concerten en is dit de enige manier om nog geld te kunnen verdienen aan MJ. Een beetje een Howard Hughes achtig verhaal is het volgens mij, een hoop uitzuigers om hem heen die hem 'beschermden' tegen de wereld.
 
http://www.limburger.nl/article/20090625/ANPNIEUWS02/482087955/1030/weer

En hier hoor je dan weer weinig over..........
Stuk leuker dan michael

Ja daar heb ik persoonlijk meer moeite mee met dit verlies. Is meer jeugdsentiment!

Michael Jackson vind ik niet de king of pop (ik snapte die uitdrukking eigenlijk nooit zo). Muziekpilaren blijven toch The Stones, Beatles, The Police, Queen, Elvis, Madonna enzo. Thriller en "Beat it" waren wel uiterst origineel en hij had een eigen stijl, maar om daar nou de stempel "king of pop" op te baseren gaat mij wat ver.
Hij heeft een paar goede nummers, don't stop till get enough, Thriller, Beat it. Dat was zijn leukste tijd en zijn hoogtepunt. Ten tijde van "Bad" vond ik het kutmuziek wat hij maakte. Als je toch een einde aan je leven wil maken, doe het dan op je hoogtepunt.
 
die vent is vrijgesproken..ik vind het vervelend dat zodra er geruchten de wereld ingaan over kindermisbruik dan zijn er al een hoop mensen die hem meteen gaan veroordelen nog voordat er een uitspraak is geweest. Vervolgens is er vrijspraak en blijven mensen roepen dat het een pedo is. Dat vind ik dus gewoon fout. En of hij het wel of niet heeft gedaan is gewoon niet bewezen. wel is bewezen dat er een aantal lui een proces tegen hem aanspande terwijl hun kind niet eens bij hem in de buurt waren geweest..om even proberen die man zijn geld afhandig te maken
 
nou en..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top