Bouw nieuwe studio

Ik neem aan dat je die bomen wel hergebruikt ?
karma is een bitch hoor... ;)

Wel mooi man, hoop dat ik ook nog ooit zo iets kan gaan doen...

success

Idd ... Karma is een bitch.
Alleen kwam die beslissing om die bomen te kappen niet van ons.
We kochten dat stukje grond om wat in het groen te zitten en hebben
ons ontwerp aangepast eraan en dan ineens krijgen we daarna bericht
dat alle bomen vooraan gekapt gaan worden wegens rot.
Tja ... wat doe je daar dan aan hè. :D
 
De bouwwerken zijn gestart ! :halleluja
Gisteren zijn ze de kelder komen uitgraven en vanaf nu zal het vlotjes vooruit moeten gaan, met natuurlijk regelmatig bijhorende fotookes. ;)

Uitzetten van de bouw
_D7H3629.jpg


_D7H3659.jpg


Kelder uitgegraven
_D7H3690.jpg


_D7H3686.jpg
 
dit word een lang proces maar als het eenmaal klaar is zal het echt meesterlijk zijn! Suc6 de komende maanden
 
Hier zijn we weer met een upate ! :biertje:

_D7H3698.jpg


_D7H3719.jpg


_D7H3741.jpg


_D7H3757.jpg


_D7H3775.jpg


_D7H9380.jpg


_D7H9382.jpg


Het gaat nu echt heel snel vooruit.
Momenteel ligt heel de kelder al dicht en ga ik morgen de kelder langs de buitenkant inverven en volgende week wordt het gat van de kelder terug aangevuld.
 
De kelder zit erin, je kan al aan je studio beginnen. Gewoon een zelf erover wanneer je gedaan hebt zodat de passanten niet zien wat daar ligt.
 
Mooie ruimtes voor een hennep plantage ;]
Zou het geval in 2en delen 1 gedeelte voor de plantage en de andere studio hok incl. bier tap.. Film kijken kan je in de woon kamer ook wel lang uit op de bank..
 
Lijkt me echt een vreemd gevoel om te kijken naar hoe de plek opgebouwd wordt waar je (als het goed is) lange tijd gaat wonen!

Maar prachtige reportage die ik met veel plezier blijf volgen!

Het duurt wel lang allemaal he?
 
studio

studio

Mooie reportage !

Nog een lange weg te gaan maar het zal zeker fantastisch worden.

Ik blijf het volgen. Succes !!
 
ja bij sommige kelders die ik ooit heb gezien : maken ze ook gebruik van van die vierkante glastegels in het plafond .... op die manier krijg je nog een beetje natuurlijk licht binnen.... en dat voelt dan een stuk beter : de glastegels zijn zo sterk dat ze tevens een vloer zijn voor de verdieping erboven .....

het glas gedeelte zorgt teven voor een visuele connecte tussen twee verschillende ruimtes waardoor je minder opgesloten zit en de ruimtes worden optisch ook ruimer.......
 
Laatst gewijzigd:
ja bij sommige kelders die ik ooit heb gezien : maken ze ook gebruik van van die vierkante glastegels in het plafond .... op die manier krijg je nog een beetje natuurlijk licht binnen.... en dat voelt dan een stuk beter : de glastegels zijn zo sterk dat ze tevens een vloer zijn voor de verdieping erboven .....

het glas gedeelte zorgt teven voor een visuele connecte tussen twee verschillende ruimtes waardoor je minder opgesloten zit en de ruimtes worden optisch ook ruimer.......

Ik zit het liefste in donkere ruimtes, met enkel klein beetje sfeerlicht.
Dit werkt ook het beste als je aan het monteren bent of fotos aan het bewerken.
In mijn ruimtes nu met daglicht heb ik de ramen afgeplakt. dus ja. 8)

Het idee van de glastegels vind ik op zich wel leuk, maar dan alleen maar hopen dat mijn bomma in haar rok erboven niet wandelt. :{
 
You missed a spot :)

Niet waar hoor, maar bij deze heb ik een abonnementje op deze fijne thread :eureka:

Groeten van een collega zelfstandig-IT'end-Oracle beherend-Audi rijder :mega:
 
Back
Top