Bouw nieuwe studio

nog erger dus.
Maar even zo goed, wat een geweldig project. Het zou voor mij een droom zijn die uitkomt. :halleluja
 
Nice ik ben ook IT'r wat doe je zowel dan ;) Ik doe vooral PHP, C++, C# en C ;) Lijkt me nog wel een keer gaaf om me te verdiepen in het maken van VST plugins ;)
 
Nou, toe dan....verdiep je eens ergens in :)
 
Nice ik ben ook IT'r wat doe je zowel dan ;) Ik doe vooral PHP, C++, C# en C ;) Lijkt me nog wel een keer gaaf om me te verdiepen in het maken van VST plugins ;)

Ik doe ook programmatie. Powerbuilder in combinatie met databases enz. (Oracle,...)
Ik vind het op zich wel ok, maar tis niet iets waar ik warm van loop.
Het is handig om de rest te kunnen betalen. 8)
Vandaar dat het maken van een VST Plugin me niet echt aanspreekt. Dan liever er mee spelen. :W
 
Mooie audi :)

Thanks.
Het is wel nen A4 en gene A5.

_D7H7551.jpg
 
Hij is wel een beetje modified he? :)

Veel brutere kont zo volgens mij :-) Heb je nie meer pics? :)
 
Ben eerder gezegd meer benieuwd naar de studio, en de projecten die daar plaats moeten gaan vinden.
 
Hij is wel een beetje modified he? :)

Veel brutere kont zo volgens mij :-) Heb je nie meer pics? :)

Beetje modified ja. :engel:
En dit is de enige foto, want ik was gewoon fotos van de grond aan het maken en toevallig viel de zon juist mooi in.

Ik ga proberen binnenkort ook eens wat fotos te maken van m'n huidige studio-setup.
 
Hij is wel een beetje modified he? :)

Veel brutere kont zo volgens mij :-) Heb je nie meer pics? :)

2000455272489756911_rs.jpg


Ik vinnum koel. Meer pics aub, of linkje naar een andere site met meer picas om meer offtopic te voorkomen :eureka:
 
Call me stupid, maar kheb nog nooit van Blue Motion gehoord. :o: :dubbel:


Iemand zei eerder.. het is zeker geen Blue Motion?

Waarop ik aangaf dat dat nogal lastig zou zijn (blue motion is namelijk een speciale lijn van Volkswagen, dus nogal lastig om een Audi Blue Motion te hebben..

Vandaar dat ik t niet kon laten daar nog een opmerking over te maken.. Geloof me.. je Audi is much better dan welke blue motion VW dan ook! ;)
 
Don't we love the Belgian tax system? :D

Mooi projectje dude, en dat je Audi rijdt, het is je vergeven ;)
 
Don't we love the Belgian tax system? :D

Mooi projectje dude, en dat je Audi rijdt, het is je vergeven ;)

Ok Thanks. It won't happen again. :halleluja hehe
Vraagje :
Ik probeer momenteel alles zo goed mogelijk voor te bereiden zodat ik weet waaraan ik mij kan verwachten.
Als ze half juli de kelder komen gieten en de kelder tegen eind juli klaar is, moet ik dan al beginnen met het uitslijpen voor de electriciteit ?
Of moet ik al wat andere zaken voorzien als voorbereiding ?
Ik had eens gehoord van mensen dat je wachtbuizen enz mee moet laten ingieten. Ik ken echt totaal niks van bouwen en ik heb als het ware 2 linkse handen, dus alle info is welkom. :mega:
 
Die A5 is denk ik een S5 aan de uitlaten te zien , dus zeker geen bluemotion ;)
(Hebben ze geloof ik ook niet bij audi)

OT mooi huis, mooi dat je eindelijk kan beginnen.
 
Ok Thanks. It won't happen again. :halleluja hehe
Vraagje :
Ik probeer momenteel alles zo goed mogelijk voor te bereiden zodat ik weet waaraan ik mij kan verwachten.
Als ze half juli de kelder komen gieten en de kelder tegen eind juli klaar is, moet ik dan al beginnen met het uitslijpen voor de electriciteit ?
Of moet ik al wat andere zaken voorzien als voorbereiding ?
Ik had eens gehoord van mensen dat je wachtbuizen enz mee moet laten ingieten. Ik ken echt totaal niks van bouwen en ik heb als het ware 2 linkse handen, dus alle info is welkom. :mega:

Het is gebruikelijk om bij het storten zoveel mogelijk rekening te houden met de toekomstige elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties. Dit betekent inderdaad dat er loze leidingen aangebracht worden vóór het storten, zodat je niet achteraf allerlei gaten moet gaan boren of sleuven moet frezen.
 
Die A5 is denk ik een S5 aan de uitlaten te zien , dus zeker geen bluemotion ;)
(Hebben ze geloof ik ook niet bij audi)

..

Afgezien van 't feit dat er al uitgelegd is dat het een A4 is, kan een beetje kenner dat ook wel zo zien.. ;)

Maar goed, mooi project en ben benieuwd als het af is!!
Is de entreeprijs hoog, of krijgen SF-leden een free ticket? :P
 
Bluemotion heeft betrekking tot de motor wat erin zit. Bij de seat dealer zag ik een Bluemotion polo staan. Diezelfde motor komt in de seats ;-)
 
Back
Top