Album: Marsman - This Would Be An Oldie

En hij hoorde dat het goed was. :)
 
*nog* een schopje dan maar? ;)
Ik heb ongeveer twee weken geleden je album beluisterd. Alhoewel het niet allemaal mijn smaak is, wil ik toch wel zeggen dat ik met veel interesse het hele album geluisterd heb. Je hebt er veel werk ingestopt, en er zit een duidelijke lijn in het geheel. Je hebt een eigen stijl die de aandacht enigzins opeist, maar niet op een onvriendelijke manier.

Heb je wel eens iets 'officieel' uigebracht? Mensen als jij zouden een eigen CD-schapje moeten hebben bij Plato :)
 
Lekker, thanks voor het gratis album.

Luistert lekker weg, helemaal mijn ding. Veel aandacht aan besteed. Op sommige punten had ik zelf iets meer gekozen voor een meer prominente lead in de mix, door de lead iets steviger te EQ-en met iets harder te zetten.

Verder lekker veel geautomeerde panning en lekker melodieën. Heerlijk. Tempowisseleningen zijn ook leuk.

Volgens mij hadden we in het verleden eens contact via myspace over je vorige album.
 
Lekker, thanks voor het gratis album.

Luistert lekker weg, helemaal mijn ding. Veel aandacht aan besteed. Op sommige punten had ik zelf iets meer gekozen voor een meer prominente lead in de mix, door de lead iets steviger te EQ-en met iets harder te zetten.

Verder lekker veel geautomeerde panning en lekker melodieën. Heerlijk. Tempowisseleningen zijn ook leuk.

Volgens mij hadden we in het verleden eens contact via myspace over je vorige album.

Alsjeblieft! :) En ja? hadden wij eens eerder contact? Ik weet het niet zo goed meer. Maar bedankt voor de complimentjes, ben blij dat het in de smaak valt.

Ook Dilago bedankt voor het luisteren en complimentjes! :)
 
Het is eigenlijk mijn muziek niet zo, maar nu ik het toch gedownload en geluisterd heb, wil ik wel even opmerken dat het wel allemaal erg goed gemaakt klinkt. Goede sound, goede kwaliteit - sterk! :okdan:
 
Back
Top