• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te Koop] Roland Juno 60 + MD8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MrRudi

Ingeburgerd
Lid sinds
23 april 2004
Berichten
29
Locatie
Doetinchem
Beste synthvrienden...

Een aantal jaren geleden in nieuwstaat gekocht, maar aangezien ik hem niet meer/nauwelijks nog gebruik nu te koop: Roland Juno-60 Analog Synthesizer + Roland MD8 MIDI->DCB Convertor + Kabels.

Toen ik hem kocht had dit prachtige apparaat jaren in de doos bij iemand op zolder gestaan. Ik moet hem nodig eens schoonmaken maar verder is hij nog steeds in prima staat. Alle schuifjes aanwezig, alle LEDs werken nog, geluid is uitstekend. Om het compleet te maken doe ik er de MD8 bij zodat hij ook nog in een studio omgeving te gebruiken is via MIDI aansturing. Verder doe ik er uiteraard ook DCB en MIDI kabel(s) bij.

Hij is te bezichtigen / beluisteren. Aangezien ik zelf momenteel geen auto heb kan ik hem helaas niet bezorgen, dus ophalen is de enige mogelijkheid. Als het goed is heb ik de originele doos nog, maar dat zal ik vanavond meteen even controleren.

Vraagprijs Juno-60 + MD8 + Kabels = 650 euro

Vragen, let me know!
 
Als update, ik heb inmiddels twee biedingen liggen die ik op volgorde van binnenkomst zal afhandelen. Mochten er nog meer mensen interesse tonen zullen die aan bod komen als beide biedingen nergens op uitlopen.
 
En hij is verkocht :+
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top