• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno X te koop

Prijs
1700 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

gijsvrooom

Nieuwkomer
Lid sinds
22 september 2019
Berichten
6
Locatie
Haarlem
JUNO X zgan.

Voor mij is een controller keyboard met plugins in DAW toch de betere oplossing. Daarom biedt ik mijn bijna nieuwe Roland JUNO X te koop aan. Op 4 mei 2022 nieuw gekocht bij Tonecontrol in Haarlem.
In eerste instantie gevallen voor de JUNO-looks en het hands on kunnen editten van de sounds. Maar eigenlijk is het meer een machine voor live spelen van de Roland Zenology Library, dan wel aan een DAW of midi productie machine aanhaken en de audio gebruiken. En ik maak toch vooral muziek in met DAW en plugins en vind het opslaan in 1 file dan wat makkelijker.
Hij klinkt erg goed, verschil met analoog alleen voor de absolute connaisseur te horen. Ziet er prachtig uit.

Nieuw € 1.999, ik bied hem aan voor € 1.700 incl BTW, af te halen in Haarlem.

Factuur met BTW is mogelijk.
Geen doos meer, maar wel boekjes, kabels en in nieuwstaat.

1669498004308.png


Zie verder hier de gelikte presentatie van Roland.
 
Back
Top