Zebra Arksun Soundbank

Als je net als ik een grote liefhebber bent van de U-He Zebra softsynth dan is de nieuwe Arksun soundbank zeker meer dan de moeite waard. De demo's zijn absoluut fantastisch. Deze sounddesigner is in sneltempo m'n favoriete s/d geworden. Elke preset is weldoordacht, verrassend en altijd van hoge kwaliteit.

Info, demo's en een gratis minibank om te testen zijn beschikbaar op de website: http://www.arksun-sound.com/products.html

zebra-soundbank-logo256.jpg
 
Laatst gewijzigd:
soo ik ben egt wel fan van deze zebra en zebra lette
tsitem datk niet soo veel met software werk nu

maar hier komen egt de z1 / kawai kl5000 wavestaion achtige arpegiated sound uit die ik mis in mn hardware
geen straight forward vst tje dit

best ingwikkelde interface
maar zekers de moeite waard :luv:

ik ga de bank asap tsjekkekn

dat zouden er meer moeten doen
royco ..cxp a duck
 
Was Zebra inmiddels bijna vergeten maar heb weer eens op de website gekeken. Ziet er inderdaad veelbelovend uit. De Arksun sounds klinken zoals de poster van deze thread al aangaf erg goed.
 
arksun weet wat ie doet. Zijn skills bliken ook uit zijn programming van bv alchemy en sylenth. Zeer leerzaam om ze te analyseren.
 
nederlandse fabrikaat
steune
ureg ! ole

kheb zebra niet veel gebruilk maar heel verhelderende presets toen gevonden !
die egt de moeite loonde
om er iets mee te doen
zegk niet gauw van vst wat al gauw lijkyt op en synthje watk hier ongeveer heb staan
ik zoek in vst juist ...weirde csapes sounds
terkje pc ook leeg qa mb

dat viel by deze wel d8ik

iemand een idee hoe sterk zebra is
mn cubase ligt plat ff
ik heb 1.4gig 2 g werk geheugen ging net
 
nederlandse fabrikaat
steune
ureg ! ole

Nope de ontwikkelaar van zebra is Duits. Geniale kerel trouwens, alles van hem is topkwaliteit en hij is zeer betrokken bij z'n klanten.
 
Zebra is gaaf! :okdan: En die soundset vast ook wel, maar sinds wanneer is een verzameling presets voorpaginanieuws? :confused:
 
Er komt vanalles voorbij op de voorpagina, het een al wat interessanter dan het andere, maar dat is voor iedereen weer net anders. Ik vond dit wel de moeite waard, jij duidelijk niet...zolang we maar lekker muziek kunnen maken toch?
 
Werkelijk fantastische demo's weer, zoals altijd. Jammer dat je alleen z'n presets kunt kopen en niet z'n muzikale skills :P
 
Heb je de XY pads uitgeprobeerd? De meest sounds veranderen compleet van karakter als je daar een beetje mee speelt. Vooral de 4de XY pad, die bepaalt de hoeveelheid FX.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top