Sylenth1 Arksun Soundbank

Voor de oer-Hollandse soft-synth Sylenth1 is nu een nieuwe commerciële soundbank uit van de hand van Arksun. Deze sound designer heeft in de afgelopen jaren al aardig wat ontwikkeld voor onder andere Linplug, Image-Line, reFX, Novation, etc...

000006961.jpg


De soundbank is heel gevarieerd en bevat een aantal zeer interessante geluiden. Alle sounds zijn zo gemaakt dat ze meteen bruikbaar zijn in een project.

Meer informatie, demo's en downloads zijn te vinden op de website http://www.arksun-sound.com.
 
Mooie demo!!!!

Ik vind Sylenth1 zowieso één van de allerbeste plugins!
 
WOWOWOWOWOW!!! een nieuwe soundbank voor een softsynth! voorpagina nieuws! :z :Z
 
sylenth1 nog meer zijn geld waard en dat was al meer dan zo. jaja. mooi spul die nederlandse synth; hopelijk rendert ie nu nog lekkerder in FL studio, of is er geen version update bij?
 
Ik vind deze wel voorpagina waard eigenlijk want jammer genoeg komen er een hele hoop soundbanks uit die gewoon te afschuwelijk voor woorden zijn. Wat heb je nou aan een bank vol met samengeraapte geluiden waar je zelf nog uren aan moet tweaken om het goed te krijgen?

Ik werk zelf ook met FL, nog geen problemen tegengekomen met Sylenth1... Ik dacht ergens gehoord te hebben dat ze toch weer bezig zijn om hem nog te verbeteren, dus wie weet zijn jouw probleempjes met de volgende versie wel opgelost trancemo6.
 
Vind het ook erg mooie demo's. :{

Arksun is sowieso een goede sounddesigner... en ook producer trouwens; zijn nummer 'Arisen' is vaak gedraaid door Armin van Buuren. Sylenth1 past goed bij zijn stijl geluiden, voor de mensen die progressive/trance/etc. muziek maken (like me) is dit een uitstekende soundbank.
 
Ik vind deze wel voorpagina waard eigenlijk want jammer genoeg komen er een hele hoop soundbanks uit die gewoon te afschuwelijk voor woorden zijn. Wat heb je nou aan een bank vol met samengeraapte geluiden waar je zelf nog uren aan moet tweaken om het goed te krijgen?

Ik werk zelf ook met FL, nog geen problemen tegengekomen met Sylenth1... Ik dacht ergens gehoord te hebben dat ze toch weer bezig zijn om hem nog te verbeteren, dus wie weet zijn jouw probleempjes met de volgende versie wel opgelost trancemo6.

wel t zit hem zo spelen doet ie perfect maar bij renderen doet die moeilijk bij mij
 
wel t zit hem zo spelen doet ie perfect maar bij renderen doet die moeilijk bij mij

Cooooool , alleen als je geen mastercard of visa hebt hoe dan deze aan te schaffen?????
 
wel t zit hem zo spelen doet ie perfect maar bij renderen doet die moeilijk bij mij
Heb je in je FL audio settings ook de 'reset plugins on transport' uitgeschakeld staan? Dat word nl. op de site van lennar digital vermeld.
 
Heb je in je FL audio settings ook de 'reset plugins on transport' uitgeschakeld staan? Dat word nl. op de site van lennar digital vermeld.

ja idd ik las het ook. maar uhm dat helpt niet. misschien moet ik notify plugin before rendering aanzetten. of use legacy velocity translation
 
ja idd ik las het ook. maar uhm dat helpt niet. misschien moet ik notify plugin before rendering aanzetten. of use legacy velocity translation
Zag op de KVR website dat Lennard bezig is met het herschrijven en dat we waarschijnlijk binnenkort een update mogen verwachten. Ik heb zelf geen enkel probleem tot nu toe, maar er zijn er blijkbaar wel meer die sukkelen binnen FL.

Ben al de hele dag aan het spelen met de sounds en ze klinken echt vet! Van sommige snap ik niet eens hoe ze gemaakt zijn, echt geweldig... Voor mij is ongeveer 2/3 van de bank bruikbaar wat heel erg veel is :)
 
Ik vindt sylenth helemaal geen slecht klinkende plugin maar er is freeware zat ( en geen synthedit maar genuine c++ plugs ) die minstens even goed klinken ...http://www.audjoo.com/Helix.html
 
de engine van die helix geeft me niet veel zin het te testen. als het is wat ze beloven is het een beetje zoals een ferrari motor in een oude lada inbouwen
 
Ik heb die Helix nog niet goed kunnen testen, maar als ik de sound samples van de site vergelijk met de Sylenth1 dan hoor ik toch duidelijk dat de Sylenth1 een veel voller geluid heeft :confused:
 
25 euro voor 128 matige presets is dat voorpaginanieuws?
Klinkt niet echt bijzonder trouwens en er zijn betere gratis soundbanks en gratis softsynhts die beter klinken (Toda Synth1 bijv.).
:erm::gaap:
 
Ik wil niet negatief overkomen, maar is het uitbrengen van een soundbank inmiddels ook al voorpaginanieuws ?
Gebeurt er echt zo weinig op synth gebied ?
 
Ik wil niet negatief overkomen, maar is het uitbrengen van een soundbank inmiddels ook al voorpaginanieuws ?
Gebeurt er echt zo weinig op synth gebied ?

had je al gezien dat cwejman een nieuwe osc heeft ;)
 
Back
Top