FEEL MY BEAT

waar het mij om gaat is dat -als je een track plaatst voor hulp, tips etc- dat je dan ook een zekere nederigheid/realistische kijk mag hebben.
Hier iets oppleuren wat door jezelf al fantastisch gevonden wordt en de 'kritiek' dan gewoon opzijschuiven doet me een beetje denken aan zelfverheerlijking
In dat geval denk ik dat mr nixcc zn muziek beter aan onwetende vriendjes laat horen, die zullen waarschijnlijk wél onder indruk zijn van zijn kunde...hiér valt zoiets een beetje door de mand...
 
Idd!

Het is de totale insteek in het geheel. De manier van opstellen.

Als hij nu de hele track (of een gedeelte ervan) in goede kwaliteit, zonder die irritante stemmetjes hier had gepost, met als vraag erbij: wat vinden jullie ervan, hoe kan ik mijn mix eventueel verbeteren, opbouwende kritiek graag!
Dan was dit draadje van een heel andere toonaard geweest.

Dan hadden wij tips kunnen geven betreft de mix en op deze manier had deze beste jongen nog heel veel kunnen leren, zoals velen hier dagelijks veel leren op SF!

Nooit te hoog van de toren blazen is mijn advies! Hoe enthousiast je ook bent door eventuele ophemeling van sommigen uit je omgeving...

P.s. Leuke kat!
 
Back
Top