• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Veel voor weinig (complete studio)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kraan

Ouwe rot
Lid sinds
11 april 2004
Berichten
1.950
Locatie
Zwolle
Om mijn setup eens wat uit te dunnen, heb ik een ministudio samengesteld uit mijn apparatuur voor een aantrekkelijke deal. Het gaat om het volgende:

Suzuki SX500
Helemaal goed, display was kapot toen ik hem kreeg, maar dat is vakkundig gerepareerd. De adapter is origineel, maar niet meer de mooiste.

Siel DK70
Ook helemaal goed, toen ik hem kocht was de netadapteraansluiting niet helemaal goed, maar deze is inmiddels ook vakkundig gerepareerd. Inclusief universele netadapter. Niet echt moeders mooiste.

Siel expander cartridge (origineel)
Om extra geluiden op te kunnen slaan. Ik heb hem altijd in de SX500 gebruikt, maar hij werkt geloof ik ook op de DK70.

Korg Poly800
Een of andere ##### heeft een paar gaten in de kast geboord, voor denk ik de Slayermod. Niet echt netjes, maar hij werkt er niet minder om. Inclusief universele netadapter.

Zeer complete Akai S3000
Zeer goede staat met een display die je ogen weg kan branden (kan dus nog heel lang mee). Inclusief een PCI-scsi-kaart, externe ZIP-drive en de benodigde SCSI-kabels. Erg handig om dus samples en samplebanken op je PC te bewerken en daarna richting de Sampler te loodsen of op te slaan op de Zip. Natuurlijk een ook shitload zip-schijfjes bijgeleverd.

DAW op basis van Echo Layla 8 in/out
Goede professionele 8-in 8-out geluidskaart (20bit). Google naar de specificaties en (overwegend positieve) reviews. Met de ingebouwde midi-interface kunnen de synths en sampler aangestuurd worden.Er komt een stevige dualscreen Pentium 4 bij, waar ik de specificaties liever via de PB of mail doe vanwege de forumregels.

Patchbay met een tiental patchkabels
Eenvoudige Behringer patchbay met wat korte kabeltjes. Vooral handig bij de vele in- en uitgangen van de Akai en de Echo Layla

Vier midikabels om de boel meteen aan te kunnen sluiten.
Spreekt voor zich...

Dit alles gaat voorlopig alleen als set de deur uit voor de achterlijk lage prijs van:

500 EURO

Niet op afdingen en ook niet vragen om losse verkoop. Als ik dit wil, kom ik er zelf wel mee. Afhalen en bekijken kan ik Zwolle. Opsturen lijkt me qua kosten (voor koper) niet verstandig, maar wil ik gerust doen. Foto's komen in een later stadium.
 
Er schijnt meer interesse te zijn in gedeeltelijke verkoop dan in de hele set ineens. Vandaar:

Suzuki SX500 - 75 euro

Siel DK70 - 75 euro

Siel/Suzuki SX500 Rampack - 25 euro (Ook in de DK70 te gebruiken. Niet los in de verkoop, alleen in combinatie met een van bovenstaande synths)

Bovenstaande Siel-setje samen voor 150 euro


Korg Poly800
(met backupbatterijmodificatie overigens) - 75 euro

Akai S3000 incl. veel toebehoren - 125 euro

Echo Layla (met als bonus een degelijke dualscreen P4) - 125 euro

Patchbay met wat kabeltjes - 25 euro (wordt pas los verkocht als de Akai en de Echo weg zijn)

Totaal voor 450 euro (incl. wat midikabels)


Zit niet echt te wachten op ruilvoorstellen en biedingen, maar sluit niets uit.
 
Ow ja, in de losse verkoop is versturen natuurlijk beter mogelijk. In dit geval normale gang van zaken van toepassing; verzendkosten + risico voor de koper, superdegelijke verpakking en snelle verzending (na vooruitbetaling) voor mij/verkoper.
 
Ook voor de PC met de Echo Layla is serieuze interesse. Dus deze is ook gereserveerd.

De Akai is trouwens zo compleet dat er niet op af te dingen valt. Voor minder dan de vraagprijs zou ik hem zelfs alleen voor de sier nog in mijn rack laten hangen.
 
De Echo Layla is weg.
De Poly800 lijkt ook weg.
De S3000 houd ik maar.
Ivm. de S3000 houd ik de patchbay ook.


Blijf alleen het Sielsetje over....

70 euro voor de Suzuki SX500
70 euro voor de Siel DK70
25 euro voor de geheugencartridge (alleen in combinatie met één van de twee synths)

Het hele setje voor 140 euro

De programmeerparameters van zowel de Siel als de Suzuki zijn via CC aan te sturen. Mist iemand de knoppen? Voor 25 euro heb ik er ook een Behringer nanocontroller bij! (Alleen in combinatie met het setje)

Dus in dat geval heb je voor 160 euro 2 Siel synths met extra opslagruimte voor je geluiden en een controller om lekker met knoppen aan de filters te klooien.
 
Ach fuck it... :kont: Donder er ook alsjeblieft een slotje op... :slotje:

Die SX500 ga ik voor een extreem mod-project gebruiken en de DK70 gaat wel op Marktplaats of geef ik aan één of andere zwerver op straat of zoiets...

Dank voor de aandacht!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top