• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Synths, effecten en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arthur Dent

Nieuwkomer
Lid sinds
12 oktober 2003
Berichten
18
Locatie
daar aan de linkerzijde
Ik heb de volgende spullen te koop:

Behringer MDX1400 en MDX2100 compressors - 100 euro voor de twee compressors tezamen.

Digitech StudioQuad V2 - 100 euro
Technisch en optisch helemaal in orde. Enige mankement is dat de draaiknop wat scheef zit. Geen idee hoe dat komt maar het heeft verder geen effect op de bediening.

De StudioQuad, MDX1400 en MDX2100

Clavia Micro Modular - 250 euro
Technisch en optisch perfect. Heeft geen uitleg nodig, toch?

Korg EMX - 300 euro
De beste uit de Electribe serie. 8 drum parts, 4 synthparts, een hele vette synth engine en niet te vergeten een buizenversterker! Technisch perfect, optisch ook prima, afgezien van een vrij dikke kras over het scherm en een klein gaatje in de touchstrip (of hoe dat geval ook mag heten).

De EMX
De kras

Kawai K4r - 150 euro
Inclusief custom rackmount. Software versie 1.2. Deze module heeft één van de mooiste en meest karakteristieke filters die ik ooit gehoord hebt. Zoek maar eens op de befaamde twin en double filter mode. Perfect voor ambient pads.

De K4r

Roland A-880 - 100 euro
Klassieke midi patchbay met 8 midi in- en uitgangen. Technisch en optisch in perfecte staat.

De A-880

Yamaha AN1x - 200 euro
Er zit een gat in de behuizing, hij is ooit eens van een tafel gevallen. Ook is de tekst rond de VCF knop wat weggeschuurd (tja, veel gebruikt he ;) ) en zitten er wat krassen rond de volumeknop. Technisch is hij verder helemaal perfect.

De AN1x
Het gat
De VCF knop

Novation Supernova Desktop - 290 euro
Verkeert in zeer goede staat. Zeer vette module. En inclusief rackoortjes!

De Nova

Yamaha RY30 - 120 euro
Leuke drumbak met een knallende bas. Inclusief Dance and Soul expansion kaart. Optisch wat minder en sommige pads haperen af en toe.

De RY30

Yamaha AIEB1 output expansion kaart - 100 euro
Hiermee kun je je A3000/4000/5000 of SU700 van 6 extra outputs voorzien en een optische en S/PDIF digitale in- en uitgang.

En dan heb ik nog een Yamaha A3000v2 met 100mb ram te koop, drie zip drives, scsi kabel en zipschijven. Heeft ernstig last van het beruchte doorgedraaide knoppen probleem. Voor 50 euro af te halen...

Alle apparatuur wordt geleverd met de bijbehorende voedingskabels en/of adapters. Vaak ook nog met een handleiding. Maar die moet ik nog even zoeken :)

Opsturen is geen probleem, de kosten zijn dan voor de koper. Alleen de AN1x stuur ik niet op.

Ik woon in Vaassen.
 
De Nova, EMX en MicroModular zijn verkocht. De AN1x hou ik toch zelf maar even.

De rest is er nog, de prijzen zijn nu wat lager:

Behringer MDX1400 en MDX2100 compressors - 90 euro voor de twee compressors tezamen.
Digitech StudioQuad V2 - 90 euro
Kawai K4r - 140 euro
Roland A-880 - 90 euro
Yamaha RY30 - 110 euro
Yamaha AIEB1 output expansion kaart - 90 euro

:koffie:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top