Windows 7: nog niet helemaal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Ik heb thuis W7 inmiddels al op 3 systemen draaien, vanavond ff geprobeerd voor m'n DAW, maar nog een no go.....

de MIDEX-8 deed het wel :okdan:

Maar de PoweCore X8 en de iLok beiden niet. beide drivers laten zich niet installeren nog op dit moment. Moet dus nog even wachten met testen tot de volgende update.
 
Tjemig! Jij bent wel heel vooruitstrevend! Beetje bugjes zoeken voor M$? ;)

Ik ben nog van de XP en ga over een maandje of wat eens aan Vista proeven...
 
Tjemig! Jij bent wel heel vooruitstrevend! Beetje bugjes zoeken voor M$? ;)

Ik ben nog van de XP en ga over een maandje of wat eens aan Vista proeven...

Er zou gelekt zijn dat als je vanaf juni/juli dit jaar een Vista systeem koopt, er later een update naar win7 zou bijkrijgen. Dit zouden ze doen om de verkoop van Vista niet te laten kelderen vlak voor het uitbrengen van Win7.
We zullen zien8o).

Ik geloof wel meer in Win7 als systeem dan Vista: het zou minder zwaar en sneller zijn. Met een betere (dus stabielere?) driversupport/plugandplaytoestanden.

Ik moet wel toegeven: als een Mac eraf kan (als DAW of professioneel gebruik enzo), dan ging het er ook af... Maar ik (en ik denk bij de meesten) moet nu eenmaal bij 1 systeem blijven.

Ik ben wel nieuwsgierig (ook naar de capaciteiten/prijs van een pc bij de pc-boer tegen dan)
 
Draai hier nog Windows 2000 :okdan:

Was ik in principe ook wel blij mee, maar moest naar XP wegens Cubase4. Sindsdien draait het wel stabieler. Met W2k had ik meer vastlopers als met XP.

Binnenkort moet ik naar een andere PC met Vista omdat XP niet meer dan 2Core ondersteunt en 2Gb Ram. En voor C5 moet ik toch een wat 'vettere bak' hebben.

En Raphie: succes met testen van W7. Zodra die uit is, pak ik die, want de verhalen over Vista (systeemgebruik) maken me niet blij.
 
attachment.php

bladieblabla
 

Attachments

  • forum1987.gif
    forum1987.gif
    9,4 KB · Bekeken: 78
Basic 2.0

aah rozevelt jopie
ik kwam tot 2.01 op de atarie skool
koste me een xtra jaartje

snapdat egt niet aster iets te beta-en is te proberen dat gasten hun hele pc omgooien
van gaal zei altyd ; ......never ................:bekdicht:
kijk zoals een blofeld moetje wachten tot t juiste moment ...op de juiste update

maar ik draai al weer een dik 1.5 jaar tiny xp kleiner en stabieler dan vista wel zelfde byna mogelijkheden / looks see tru maps enssss

denkje egt dat k meehobbel weer iets nieuws proberen
mischien leuk asje een ultra moderne nieuwe shizzle stuud heb met allemaal firewire/ apparaten die ook aleen maar bv onder vista [haha] werken
stimuleer je die fabrikanten aleen maar mee
om eigen markt te blijven bespelen :Z:kont:
 
t'iz idd triest dat men nu maar naar win7 grijpt omdat vista klutten van de bok was...
maak dan een goed product die 100% werkt in plaats van zo snel mogelijk iets op de mark dumpen (met synths gebeurd idd al pcies hetzelfde)

ik heb WIN95 gebruikt to 1999
WIN98SE tot aan 2006
en XP nu nog steeds in gebruikt

het interesseerd mij allemaal geen ene zaadzak om up to date te zijn...
if it works (for me that is), it works! :L
 
t'iz idd triest dat men nu maar naar win7 grijpt omdat vista klutten van de bok was...
maak dan een goed product die 100% werkt in plaats van zo snel mogelijk iets op de mark dumpen (met synths gebeurd idd al pcies hetzelfde)

ik heb WIN95 gebruikt to 1999
WIN98SE tot aan 2006
en XP nu nog steeds in gebruikt

het interesseerd mij allemaal geen ene zaadzak om up to date te zijn...
if it works (for me that is), it works! :L

tiny xp is een uitgeklede xp met custum ofso ...vista looks wel handige dingen niet groot ..........

een c64 zegtie
dat is voor je server ofso....communiceerdt dat met t net nee toch .....[ja zeker ...:bekdicht:
wilde m laats gaan ophalen by een vriedn omte kijken oftwat is ..doos vol c64 shit ...met spellen lol en joystiks ook c64 sound chip

eerst maars lente worde @ topic starter
gekocht zekers ....:slotje:
 
wilde m laats gaan ophalen by een vriedn omte kijken oftwat is ..doos vol c64 shit ...met spellen lol en joystiks ook c64 sound chip
je kan beter een emulator draaien op de pc, makkelijker, sneller, neemt geen ruimte in beslag etc... hoewel het spelen met een digi joystick nutuulk wel geinig is...

[ontopic]
 
t'iz idd triest dat men nu maar naar win7 grijpt omdat vista klutten van de bok was...

Ik denk wel dat de meeste mensen zich niet echt interesseert welke OS ze juist draaien, gewoon een pc kopen en als er een OS opstaat, is het goed.
(als ze XP willen, is het vaak omdat ze Vista niet snappen, of omdat ze er toch iets van kennen - zeldzaam)
Hier van 't zelfde, en toen ik pas Vista had, klaagde ik ook; traag en ingewikkeld, leek het wel.
Het duurde me een jaar, maar ik ben het nu toch gewoon^^.

win7... Ach, als het dan toch standaard op pc's gaat zitten en het zou beter zijn dan Vista, waarom bij Vista zweren? Zoveel zal het dan ook weer niet uitmaken... Maar moeite doen voor een nieuwe OS te kopen als je pc werkt, nee hoor.

Ze zouden beter een duidelijker onderscheid tussen een businessversie en een home-versie maken: de pro's willen snel en eenvoudig werken, geen troelala's (dus nog meer geript?!). De homies (of hoe moet ik ze noemen?) willen wel wat eyecandy, die controlleerbaar (!) is!
Blijft enkel het probleem van drivers over... daar zal dan wel het geld verdiend worden?...
pfft:walker:
 
Bericht door een moderator:
Een prerelease van een computer o.s. is niet relevant voor synthforum. Probeer het eens op tweakers.net
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top