kleine oude analoge mixer met geweldige sound

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
ik ben de laatste tijd mij een beetje aan het orienteren op een oude analoge mengtafel met rond de 10 kanalen met volledig EQ. Waar het mij vooral om gaat is WARMTE :mexico: een mooie warme sound en moet ook niet te veel geld kosten. Ik zie op MP merken als Inkel, Phonic en D&R staan met gewldige VU meters, heeft iemand ervaring wat een goede mixer is en zeker voor dat geld?

Ik neem momenteel op met een digitale mixer een Soundcraft 328XD waar ik dik tevreden mee ben en gaat ook niet weg, het is puur ter aanvulling. Ik wil die analoge tafel op die soundcraft aansluiten of misschien beter nog andersom.

Graag tips, alvast bedankt :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Zet hem net te koop, de Tascam M30 - http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=103136

PM me maar als je interesse hebt, is echt een fijne mixer. Check ook even de manual die in de MP gelinkt heb, weet je snel genoeg of dit is wat je zoekt.

en deze heb ik net gekocht thanks Richard :okdan:

ben de hele middag aan het vergelijken met de 328XD, hoewel die ook zeker niet slecht klinkt voor een digitale bak, geeft de Tascam veel meer kleuring aan het laag en eigenlijk het hele bereik, dan heb ik nog niet eens de EQ geprobeerd. Kortom precies wat ik zocht!
 
Back
Top