Akoestiek!!!@ Mothefucka

Soufyen

Nieuwkomer
Lid sinds
17 juni 2008
Berichten
8
Hey,


IK heb sinds kort mijn eigen kamer en ik ben van plan de akoustiek te verbeteren, want het galmt aan alle kanten.

Hier zijn enkele foto's en afmetingen. Ik wil hierbij zoveel mogelijk advies verzamelen.



1.WAt ik van plan ben te doen om de akoustiek te verbeteren is om paneelabsorbers te plaatsen. Wat voor diepte moeten deze absorbers hebben vanaf de bestaande constructie?
2. Ik wil ook een aantal basstraps plaatsen, moeten deze in elke hoek komen? Kunnen ze ook tegen kale wanden geplaatst worden? De deur zit in de weg als ik in die hoek een basstrap wil plaatsen, voldoet het om een kleinere basstrap boven rechts boven de deur te plaatsen? Zie foto.
3. Wat raden jullie aan te doen met de ramen aan de kant van het balkon? Is er een andere goede optie naast een dikke gordijn?
4. Ik heb nu simpele speakers, maar ben van plan monitoren aan te schaffen. Raden jullie deze monitoren aan rekening houdend met de kamer http://feedback.nl/?b=KRP8&a= , of heeft dat niet zoveel met elkaar te maken?

Alvast bedankt voor de reacties! Alle hulp wordt gewaardeeerd! :okdan:



Edit - Sorry voor de titel, een vriend knoeide aan me hele post, dat was ik vergeten weg te halen!
 

Attachments

  • IMG_0064.jpg
    IMG_0064.jpg
    94,6 KB · Bekeken: 54
  • IMG_0065.jpg
    IMG_0065.jpg
    56,6 KB · Bekeken: 47
  • IMG_0068.jpg
    IMG_0068.jpg
    57,7 KB · Bekeken: 48
  • IMG_0072.jpg
    IMG_0072.jpg
    65,1 KB · Bekeken: 50
  • IMG_0073.jpg
    IMG_0073.jpg
    69 KB · Bekeken: 45
Laatst gewijzigd:
Back
Top