Meningen over Feedback

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
In R'dam staan ze ook gewoon aangesloten hoor. Het hangt alleen even af van de bui van de verkoper.

Dat is toch eigenlijk F*cking absurd?? De bui van de verkoper?? :confused:
Als daar mensen met buien werken zou ik er niet naar toe gaan.
 
Origineel geplaatst door Bartology
Dat is toch eigenlijk F*cking absurd?? De bui van de verkoper?? :confused:
Als daar mensen met buien werken zou ik er niet naar toe gaan.

Mja en toch ist bij Feedback Rotterdam echt zo. De verkopers zijn vaak nogal ongeinteresseerd of vinden je maar lastig (al zullen ze dat niet letterlijk zeggen natuurlijk).

Nee voor klantvriendelijkheid moet je bij feedback op 1 plek zijn en dat is de kassa!

Wat ik dus wil zeggen: "Pas een beetje op met het advies van de verkoper, die vinden het al gauw goed". Laat je eigen oordeel zwaarder wegen dan dat van de verkoper.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door -manzara-
je hebt ECHT gelijk. bij de studio afdeling staan ze niet bekend om de klantvriendelijkheid. Als je tijd hebt ga zeker door de weeks. Want in de weekend is het druk en kan het lang duren voordat iemand je kan helpen ;)

Nooit iets van gemerkt. Kom altijd aan t eind van de zaterdagmiddag in Apeldoorn en heb dan soms hele discussies over synths en technieken met verkopers. En voor mijn aankoop van monitoren werd ook gewoon netjes de tijd uitgetrokken om mij te laten horen wat ik wilde horen, met eigen meegebrachte muziek. Moet ik er alleen wel bijvertellen dat ik voor een iets hogere prijsklasse ging dan de topicstarter.
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Reactie verwijderd

Ik had deze reactie in een andere post geplaatst maar deze was verplaatst.

Ik heb niet op deze thread gereageerd dus daarom even verwijderd.
 
Ik ga niet meer naar feedback rotterdam. punt.
Alle leuke aanbiedingen op het net en in het foldertje zijn altijd als je er komt ´net´niet meer voorradig.
(let wel ik koop altijd zaken in de goedkopere klasse). Er liggen wel bergen dozen van andere aanbiedingen.
Dit zou dus toevallig kunnen zijn. Echter het is me nu 4x gebeurd in en half jaar. Lijkt mij een verkeerd inkoop beleid.

Daarnaast is het personeel echt te beroerd je te helpen als je niet minimaal voor een synth of apparatuur komt van minimaal 3000,- En als ze je al helpen weten ze echt (als voorbeeld) niet eens het verschil tussen een korg legacy digital en de standaard korg legacy. Vraag je om een Korg k25, komen ze dat je beter de behringer controller kunt nemen want die kost het zelfde...daar vraag ik toch niet om?

Nu klaag ik snel en eigenlijk over alle audio zaken, hier in denhaag heb je rock palace, ga ik ook niet eens meer naar binnen. bij tach en tally wel, maar alleen als het echt moet (bovenstaande k25 controller hadden ze daar wel en werd vriendelijk verkocht). Het komt er bij mij op neer dat ik liever tweede hands spullen koop tegenwoordig. Bij aardige forumleden met lekkere koffie, of freaks, waar ik dan met nieuwe creatieve inspiratie vandaan kom.....
 
Vooraf even bellen of een aanbieding op voorraad is. En dan vragen of ze het even voor je vasthouden. Dat is toch niet zo erg?

Wat betreft de kennis van mensen aldaar scheelt het misschien per persoon maar ik ben door een aantal mensen (die geloof ik ook wel eens op SF kijken) best prettig en inhoudelijk goed geholpen. Blijft een feit natuurlijk dat het moeilijk is om goeie mensen te krijgen; de juiste mix van verkoper en freak.
Die mensen zijn echt lastig te vinden, en ze vasthouden is nog lastiger, zeker voor een winkel CAO salaris ... ik zou het er niet meer voor doen... ;)

Maar zoals je zegt geldt dat verhaal voor alle muziekwinkels, ik durf haast wel te zeggen: IEDERE winkel waar ze je de duurdere / complexere artikelen willen verkopen. Tegenwoordig moet je gewoon jezelf zien te redden als het neerkomt op informatie en vergelijkend warenonderzoek.
En daar is dit forum dan weer voor... :D

Maar inderdaad... gear kopen van een medehobbyist / professional is vaak (!) een leuke ervaring.
Al kan je daar niet zomaar kansloos een middagje gaan zitten raggen op nieuwe spullen en dan zeggen... mwa, lamazittuh :engel:
 
Een keer een mixertje, die niet op voorraad was, voor een vriend vooraf betaald bij FB Utrecht en die zou dan opgestuurd worden zodra die er was...

9 [NEGEN] maanden en 2 wekelijks telefonisch contact later kwam het friggin 8 kanaals behringer mixertje dan toch over de post... *zucht* en dan de houding die je krijgt als je belt...

Ik haal er niets meer, laat het lekker vanuit de thomann of musicstore magazijnen naar me toezenden met een service die voor mij nog nooit gefaald heeft! En dan niet straks lopen zeuren als je je keet moet sluiten omdat iedereen zijn spullen in Duitsland haalt...

:walker:
 
Nooit heel veel gekocht, alleen mijn X-station, DT990 en een zwik kabels.

Geen problemen. Alleen was die X-station het laaste model (demo model) en kreeg ik wat korting. Keek ik in het krantje wat ik mee had genomen, bleek dat ding veel goedkoper te zijn. Na telefonische navraag bleek dus dat die prijs voor de nieuwe lading was en niet voor de oude. Dit terwijl mijn x-station aangekocht is in de actieperiode van dat krantje. Maar goed, als dat het systeem is, dat had ik dat ook van te voren kunnen uitzoeken. Was ook nogal een impulsieve aankoop. ;)

Verder altijd goed geholpen, redlijk goede adviezen gehad, je wordt met rust gelaten als je dat wil en ik vind het een leuke winkel (filiaal Rotterdam dan). Waar vind je zoveel gear bij elkaar? :)
 
Vroeguh was alles beter

Vroeguh was alles beter

In het begin was Feedback Ut wel OK. In de tijd dat Paul er nog werkte ben ik erg goed geholpen. Zo heb ik bijv. een paar weken een S3000XL thuis gehad (die ik toch niet kon betalen) totdat m'n S2000 met expansion er was. Ik ben toen behoed voor het aanschaffen van een o zo verleidelijke Behringer mixer met wel 48 kanalen i.p.v. een 16 kanalen Mackie (waren even duur). Ook ben ik toen een keer door de shop manager met m'n gloednieuwe setje monitoren naar huis gebracht. Het inruilen van m'n Casio SK-1 en MT-240 voor een JV-880 was ook wel cool (wel met bijbetaling natuurlijk).

Tegenwoordig heb ik echt geen enkele reden meer om naar feedback te gaan i.p.v. Thomann/Music-store.
- Ze hebben niets op voorraad.
- Het is erg druk in de winkel waardoor het eindeloos duurt voor je een verkoper te spreken krijgt.
- Ongeinteresseerd personeel.
- Wisselend personeel zodat een relatie opbouwen er niet inzit. Je wordt steeds weer als een kijkenkijkennietkopen type bejegend.
- Heb nou niet echt het idee dat ik naar hun adviezen moet luisteren omdat het ze toch niet interesseert of omdat ze het gewoonweg niet weten.
- Service is slecht/niet aanwezig.

Een voorbeeldje: Ik had een probleem met een synth dat d.m.v. een nieuw OS Rommetje verholpen zou kunnen worden. Ik breng m'n synth, hij wordt ingenomen en vervolgens hoor ik niets totdat ik drie weken later eens bel. Ja hoor hij is (allang) gerepareerd. Ik sleep 'm naar huis en het probleem blijkt dus niet gefixt te zijn, sterker nog er zit nog gewoon de oude OS versie in. Er was dus helemaal niets mee gebeurd. Ik breng de synth weer naar FB ut en krijg bij de kassa te horen dat ik 'm zelf maar even achter in de winkel moet zetten omdat het zo druk is. Onderweg naar achteren stoot ik met de doos een gitaar uit het rack omdat ik me een weg moet banen langs de opgestapelde dozen. De gitaar heeft wat lakschade. Komt gelijk zo'n wanker naar me toe en roept "weet je wel wat die gitaar kost !". Ik hou me in en verwijs naar de verzekering. Twee maanden later is m'n synth nog steeds niet geupdate (garantie periode was inmiddels ook verlopen) en haal ik 'm definitief weg en daarmee ook m'n handel.
Bij de Duitsers daarentegen had ik een apparaat binnengekregen wat een barstje in een knop had. FF gemaild en ik krijg gelijk twee stuks overnight uit de USA opgestuurd.
 
Ha, grappige thread !

Waarom....ik lees vrij herkenbare dingen over Feedback.
Ja....VROEGER was Feedback inderdaad over het algemeen een stuk goedkoper dan menig andere muziekzaken.
Dat was dan ook de enige reden waarom ik naar Feedback ging.

Ik ben bij alle Feedback zaken (Utrecht, Rotterdam en Apeldoorn) geweest in het verleden.
Meeste Feedback aankopen echter in Utrecht aangeschaft ivm kortste reisafstand.
Ik woon in omgeving van Alkmaar.

Mijn mening en bevindingen met Feedback....

Ben vele malen voor Jan l@l naar Feedback Utrecht geweest omdat men weer eens iets niet op vooraad had.
Dan mag je soms het demo-model overkopen.....en ja, voor de volle prijs ! Nou....dat is interessant....dat is toch een geweldige compesatie om je klant toch nog tevreden te stellen :doei:

Als men vraagt om iets te mogen beluisteren...is het vaak niet aangesloten.
Wordt er nogal moeilijk over gedaan om hem ff aan te sluiten en krijg je dingen te horen als..."Maar....ik moet zo eten hoor ! (koopavond), kan dat niet een andere keer?!" En daar sta je dan met een paar duizend Euro op zak om een dergelijk apparaat te kopen. "Hallo meneer......denkt u nou dat ik het apparaat mee ga nemen omdat ik de doos zo mooi vind ofzo ?!!"

Dit heb ik zo vaak gehad bij Feedback. Nee, interesse is er totaal niet bij de verkopers !
Zo ging ik eens samen met een goede vriend naar Feedback Rotterdam, wij beiden gewapend met een niet kinderachtig lijstje van apparatuur die we die dag mee wilden nemen. Het enige wat we daar te horen kregen.....sorry, is niet aangesloten.....hebben we ff niet op vooraad....ohja, die adapter is stuk,.....

We werden zo kwaad, we zijn de zaak uitgelopen...rechtstreeks naar Peter Verspuij (de concurent te Rotterdam) gegaan.
Peter Verspuij had het allemaal wel op vooraad, dingen waren of werden direct aangesloten. 1 ding haden ze niet op vooraad maar werd me op hun kosten en met korting toeverzonden (kleine week later in huis). Service en bediening was top ! Nee, ik heb geen aandelen bij Verspuij, kom totaal niet uit de buurt van Rotterdam....maar het is gewoon ff wennen als je net bij Feedback vandaan komt :okdan:

We hebben die dag voor duizenden euro's aan spullen gekocht en we werden prima geholpen bij Verspuij.
En over de prijs konden we praten. Bij Feedback kan je dat wel vergeten he !

Al met al.....weinig positiefs over Feedback. Ja...ze WAREN goedkoper.
En nu dat ook ten einde is......DAG FEEDBACK !!

btw.....hoor veel klachten over Feedback om me heen, met over het algemeen overeenkomstige klachten.
Word het niet eens tijd wat aan je service en personeel te doen meneer Feedback ?!!
 
als je zo alle verhaaltjes leest, komt het toch steeds op hetzelfde neer, die mening over feedback.

je zou toch hopen dat iemand bij feedback deze thread ook leest en op het idee komt van: jongens laten we hier intern er eens iets aan doen.

want we zijn het er in het algemeen over eens dat de prijzen bij feedback zwaar ok zijn. dus als ze de rest nu wat zouden reorganiseren/structureren dan zou het toch wel een verdomd goede winkel kunnen zijn.
 
naja is blijkbaar beetje teveel van het goeie, wie start er dan ook zon topic :stupid
 
Laatst gewijzigd:
Lieve mensen, steekt ook eens de hand in eigen boezem.
Ikzelf heb ook wel eens een probleem, probeer bijvoorbeeld bij de Mediamarkt maar eens een verkoper te pakken te krijgen. Bijna onmogelijk en staat er eindelijk iemand, dan is die van een andere afdeling. Ik geagiteerd, beetje boos, maar ja, die gasten hebben het ook druk. Misschien een beetje een rotbui (ik las net dat dat niet mag) want ze zijn ook maar mens. Hard werken voor weinig, familielid overleden, teen gestoten, stress om de winkel voorraad op peil te houden, etc.

Zal bij Feedback net zo zijn. Ze zijn er vast niet op uit om je de winkel uit te jagen! Ik kom altijd in Rotterdam en vind het er gezellig. Leuke gasten op de afdelingen (veelal, zit ook wel eens een eikel tussen, maar ja dat heeft iedereen, zelfs in z'n eigen omgeving). Koffie, af en toe een koekje erbij......

En die gast van dat f*ckback (Galo), volgens mij ben jij niet iemand met de meeste logica in de wereld. Je kan ook niet de ene Correct (groot bedrijf in Rotterdam) bellen of ze het bij de andere door willen geven dat JIJ (de hogepriester himself) iets wil komen ophalen en vervolgens verwachten dat ze alles neerpleuren en direkt voor jou iets gaan regelen wat je inderdaad zelf kan?

Loser. Feedback Rules, ik wou dat ik er mocht werken!!!
 
Volgens jou, je kent me niet eens dude, ga je zelf ff lekker verwennen :kont:
 
Origineel geplaatst door piet1967
Lieve mensen, steekt ook eens de hand in eigen boezem.
Ikzelf heb ook wel eens een probleem, probeer bijvoorbeeld bij de Mediamarkt maar eens een verkoper te pakken te krijgen. Bijna onmogelijk en staat er eindelijk iemand, dan is die van een andere afdeling. Ik geagiteerd, beetje boos, maar ja, die gasten hebben het ook druk. Misschien een beetje een rotbui (ik las net dat dat niet mag) want ze zijn ook maar mens. Hard werken voor weinig, familielid overleden, teen gestoten, stress om de winkel voorraad op peil te houden, etc.

Zal bij Feedback net zo zijn. Ze zijn er vast niet op uit om je de winkel uit te jagen! Ik kom altijd in Rotterdam en vind het er gezellig. Leuke gasten op de afdelingen (veelal, zit ook wel eens een eikel tussen, maar ja dat heeft iedereen, zelfs in z'n eigen omgeving). Koffie, af en toe een koekje erbij......

En die gast van dat f*ckback (Galo), volgens mij ben jij niet iemand met de meeste logica in de wereld. Je kan ook niet de ene Correct (groot bedrijf in Rotterdam) bellen of ze het bij de andere door willen geven dat JIJ (de hogepriester himself) iets wil komen ophalen en vervolgens verwachten dat ze alles neerpleuren en direkt voor jou iets gaan regelen wat je inderdaad zelf kan?

Loser. Feedback Rules, ik wou dat ik er mocht werken!!!

Alsof mijn ervaring gebaseerd is op een eenmalig incident. Hou op man.....het is gewoon letterlijk 9 van de 10 keer huilen met de pet op. Niks bui van de verkoper, dat is gewoon hoe de mensen daar staan. En zoals ik zei....de enige uitzondering zijn de mensen achter de kassa. Die zijn altijd vrolijk.

Als het 1 keer voorkomt ben ik met je eens dat er iets kan zijn op persoonlijk vlak. Maar als dat hier het geval zou zijn dan hebben de mensen bij feedback hele grote families.

En over dat verwachten....het komt voor dat ze gewoon zitten te internetten of met elkaar zitten te lullen. Als ik daar dan voor de balie ga staan wil ik geholpen worden ja.....dat is vrij normaal hoor. Nee je moet eerst hun gespek over hoe het weekend was na een minuut of wat onderbreken om te kijken of je alsjeblieft geholpen mag worden.

Maar goed, jij hebt er goede ervaringen, de meeste andere slechte.......misschien had je mazzel. Je manier van andere mensen aanspreken zegt me in ieder geval wel al iets over wat in jou ogen normaal is of niet. En je posting verleden en inschrijvingsdatum doen me vermoeden dat jou reactie wel eens heel veel met feedback te maken zou kunnen hebben (maar corrigeer me vooral als ik het fout heb). De naam van een bedrijf in ere herstellen kan op vele manieren die allemaal beter zijn dan deze in ieder geval.

Mocht het hier om een werkgever van feedback gaan zegt dat voldoende denk ik.......

Even voor de duidelijkheid: Ja ik ben er ook wel eens goed geholpen, de laatste 2 jaar kan ik me dat echter niet voor me halen.
 
Hey (Galo) eerst klagen en dan weghalen. Ik ken je inderdaad 8).

En uh, (Acidfever) na gesurfd te hebben naar de naam Feedback kwam ik dit tegen en moest toch even lid worden om er wat van te zeggen aangezien ik WEL goede ervaringen heb. Ook heb ik ff geteld, tel maar na, volgens mij staan er net zoveel slechte als goede ervaringen op deze thread!

:)

p.s. Woon jij in een huis joh? Mazzelaar!
 
Feedback?? ...

Kom ik al jaren niet meer... vanwege eerdere genoemde klachten in dit topic oa + nog een paar andere.

Mooie zaak verder hoor, maar beetje puberaal op een of andere manier qua bediening soms, niet echt waar ik op zit te wachten als ik een duizend+ euro wil uitgeven. Verder is het daar best gezellig vaak, maar of dat nou perse door het personeel komt dat durf ik niet te zeggen.
 
Origineel geplaatst door piet1967
Hey (Galo) eerst klagen en dan weghalen. Ik ken je inderdaad 8).

En uh, (Acidfever) na gesurfd te hebben naar de naam Feedback kwam ik dit tegen en moest toch even lid worden om er wat van te zeggen aangezien ik WEL goede ervaringen heb. Ook heb ik ff geteld, tel maar na, volgens mij staan er net zoveel slechte als goede ervaringen op deze thread!

:)

p.s. Woon jij in een huis joh? Mazzelaar!

Jah kwou dak jou kin weghalen maar dat gaat hier niet.... niet zo zeveren nu he :bekdicht:
 
Bericht door een moderator:
Zeg Piet, prima dat je je hebt aangemeld op dit forum, maar om meteen maar zo'n toon tegen anderen aan te slaan is natuurlijk nergens voor nodig. Hou 't een beetje gezellig.
 
Yep, je hebt gelijk, sorry Galo.
Je zal vast een prima gast zijn.

En van dat huis is een grapje natuurlijk he!!!

Latorz!8)
 
Back
Top