Meningen over Feedback

Eerste bestelling is een beetje misgegaan...

Echter de service die daarna kwam lijkt mij prima, ik ben nog in afwachting van de afwerking van m`n "klacht" (heeft meer met het betreffende apparaat te maken dan met feedback)....

Oplossend vermogen is prima (ik moest helaas wel eerst een beetje pushen...)

Ik zou zeggen een 7,4...
 
feedback weer (advies over geluidskaart)

feedback weer (advies over geluidskaart)

okidoki, ik ben in de markt voor een geluidskaart voor mijn laptop, en heb de EMU 1616m bovenaan mijn shortlist staan..... maaarrrrr.......de EMU's staan er bekend om dat ze nogal kieskeurig zijn wat betreft de hardware waar ze mee werken, dus voor mij is het belangrijk dat ik het ding kan omruilen voor een alternatief..die alternatieven zijn voor mij ofwel de presonus firebox of de edirol FA66..........

in ieder geval: ik bel regelmatig met feedback utrecht om te checken of ie al in voorraad is, en elke keer is het antwoord "nee" ..... vandaag ook weer, maar na wat navragen werd me verteld dat ie wel in Rotterdam op voorraad was...er werd geimpliceerd dat ik daar maar naartoe moest gaan...dat wil ik natuurlijk niet, ik woon in Utrecht... na wat gemorrel werd een bestelling geplaatst en dat duurt dan ongeveer een week voordat ie ook in Utrecht is. Wel beetje lang, maargoed.

Vervolgens uitgelegd dat ik wel graag een alternatief scenario wil hebben voor als ie niet met mijn laptop werkt. "Dat komt wel goed" was het antwoord. Concreet nagevraagd of ik ook geld terug kan krijgen, aangezien ze bij Feedback niet de presonus firebox verkopen (en wel bij alle duitse webstores). Na een heleboel geneuzel kwam het antwoord eindelijk: "nee dat doen we niet in principe" ... ik kon dan wel een andere kaart krijgen "als ze het echt niet aan de praat kregen met mijn laptop" maar voor het prijsverschil krijg ik dan een waardebon .. yeah right, ik wil ofwel gewoon mijn geld terug zodat ik ergens anders een firebox kan kopen, ofwel een edirol en het prijsverschil in cash terug.

Na dit gedoe ben ik al zo chagerijnig dat ik eigenlijk helemaal geen zaken meer met feedback wil doen en gewoon de neiging heb om bij Thomann gewoon de edirol of de presonus en de 1616m te bestellen, en degene die het minst voldoet terug te sturen. Bij mijn weten krijg je gewoon je centjes terug als het niet bevalt en je binnen 30 dagen terugstuurt. Klopt dit ook?

Note: ik ken wel iemand bij feedback, daar kan ik vast wel wat mee regelen, maar ik houd niet zo van dat vriendjespolitiek-geregel, en ik trek dit soort klant-onvriendelijke opstellingen gewoon niet goed...

wat denken jullie? wat is slim?

Olaf
 
Bericht door een moderator:
samengevoegd
 
Euh, dan take je de business toch elsewhere?
Zoals bekend zijn de ervaringen met Thomann, Music Store etc. vrij positief, dus.... :)

Dat van die zoveel-dagen-geld-terug dat werkt wel, maar ik denk dat je dan wel een boel extra ellende op je hals haalt.
Heen-en-weer naar het postkantoor, verzendkosten, kans op kwijtraken en geneuzel.
Heb het wel eens aan de hand gehad met Thomann, maar uiteindelijk is dat wel goedgekomen...
Beantwoordt dat je vraag? :)
 
Origineel geplaatst door Hanz
Euh, dan take je de business toch elsewhere?
Zoals bekend zijn de ervaringen met Thomann, Music Store etc. vrij positief, dus.... :)

Dat van die zoveel-dagen-geld-terug dat werkt wel, maar ik denk dat je dan wel een boel extra ellende op je hals haalt.
Heen-en-weer naar het postkantoor, verzendkosten, kans op kwijtraken en geneuzel.
Heb het wel eens aan de hand gehad met Thomann, maar uiteindelijk is dat wel goedgekomen...
Beantwoordt dat je vraag? :)


een pakketje terugverzenden, daar zie ik niet zoveel problemen mee?
 
Nou, wat ik al zei... dat kan nog wel eens minder dan 100% smooth gaan.
(*Hanz tandenknarst wegens eigen ervaringen).

Maar in principe zal het wel goed aflopen (uiteindelijk ;)).

Eerlijk gezegd vind ik het wel minder netjes tegenover de winkel; je zadelt ze hoe-dan-ook op met één geopende doos, die zij dan weer niet 'fatsoenlijk' opnieuw kunnen verkopen. Want jij wilt OOK een nieuw apparaat, niet één die eerder door andere mensen is uitgeprobeerd. Toch?
 
Origineel geplaatst door Hanz
Nou, wat ik al zei... dat kan nog wel eens minder dan 100% smooth gaan.
(*Hanz tandenknarst wegens eigen ervaringen).

Maar in principe zal het wel goed aflopen (uiteindelijk ;)).

Eerlijk gezegd vind ik het wel minder netjes tegenover de winkel; je zadelt ze hoe-dan-ook op met één geopende doos, die zij dan weer niet 'fatsoenlijk' opnieuw kunnen verkopen. Want jij wilt OOK een nieuw apparaat, niet één die eerder door andere mensen is uitgeprobeerd. Toch?


ik kan natuurlijk ook gewoon eerst een 1616m bestellen, als het niet werkt kan ik altijd terugsturen ;)
 
Volgens mij is het zin Nederland geregeld voor computercomponenten, het artikel binnen 8 dagen zonder opgaaf van redenen mag terugbrengen naar de winkel, mits netjes verpakt etc...
Opdat de klant zijn aankoopbedrag terug krijgt. Cash...

Zo`n USB-apparaat is toch echt een computercomponent(ook al is hetrandapparatuur;))
 
En ProtoHuman ontving vanmiddag van bovengenoemde winkel weer keurig een Midiman Midisport 2x2 in plaats van een MIDI-merger splitter.:stupid
 
Origineel geplaatst door Sly Dog
En ProtoHuman ontving vanmiddag van bovengenoemde winkel weer keurig een Midiman Midisport 2x2 in plaats van een MIDI-merger splitter.:stupid
Hee! Da's mijn verhaal! :( ;) Het is namelijk erger dan dit.

Een dikke maand geleden heb ik via de website een Emu 0404 en een M audio 1x4 midi splitter besteld. Een dag later al een email terug, dat de 1x4 niet meer leverbaar is, en dat de levering van de 0404 enkele weken kan gaan duren. Ik heb teruggemaild dat 't geen probleem was dat het enige tijd ging duren, en dat ik ipv de 1x4 dan wel een 2x2 zou willen.
3 weken later: ik heb niets meer gehoord van feedback, en neem toch maar eens telefonisch contact op. Alles staat al klaar zeiden ze, ik moest alleen nog even betalen. Alleen, ik had nog helemaal geen factuur ontvangen. Ik vraag naar welk adres 't verstuurd is, blijken ze het verkeerde huisnummer genoteerd te hebben (11 ipv 14). Terwijl op de orderbevestiging wel nummer 14 staat. naja, jammer, kan gebeuren. Ik krijg telefonisch de informatie door hoe ik moet betalen. En het adres zullen ze meteen weigeren.
een dikke week later: weer nix gehoord. Ik bel maar weer eens. Blijkt dat ze alles toch naar nummer 11 verstuurd hebben! Daar hebben ze 't pakket natuurlijk geweigerd, en het was al weer onderweg naar Rotterdam. Zodra 't pakket weer bij Feedback was, zouden ze me weer bellen voor het juiste adres (nee, dat kon ik op dat moment niet doorgeven volgens hun :confused: ).
Nog een week later: 's ochtends vroeg staat een ongeduldige postbode op de stoep met een pakketje. En dat terwijl Feedback mij nog niet eens gebeld heeft. Een wonder. Ik maak 'm open: zit er een MIDIsport 2x2 in ipv een merger/splitter 2x2. AAARRRGGGGHHHH!! Op zich aardig hoor, want een MIDIsport 2x2 is twee tientjes duurder, maar ik heb een merger/splitter nodig! Dus ik weer bellen en vragen wat nu te doen. Pakje gratiz terugsturen, en zodra die bij Feedback binnen is, sturen ze de merger/splitter op naar nummer 14. jaja.

Ik ben al jaren klant bij Feedback, normaal gesproken tot volle tevredenheid. Ook over de service was ik eigenlijk wel goed te spreken. Maar dit geval is toch wel dramatisch... Maar goed, het is nog steeds beter dan Music House Utrecht...
 
ik zou als je in de buurt van utrecht woont even de moeite nemen om naar hilversum af te reizen naar de media connection
daar weten ze waar ze het over hebben
kun je ook nog even een rondje kick msic doen
 
Ik ga niet meer naar Feedback omdat...

Ik ga niet meer naar Feedback omdat...

- Het er een grote bende is (overal kartonnen dozen en verpakkingen, losse kabels, rondslingerende apparaten)
- Ze nooit datgene op voorraad hebben liggen wat ik moet hebben, ook al is het iets heel simpels
- Als je dan iets bestelt het heel lang duurt voor het er is, of ze vergeten gewoon te bellen dat het klaar ligt
- Het personeel een soort ongeïnteresseerde arrogantie over zich heen heeft
- Het personeel vaak ook niet echt kennis van zaken heeft
- De manier waarop ze verschillende studio-monitors demonstreren niet de juiste is. (keihard trance draaien en pluggen lostrekken terwijl de speakers aan staan)

Maar tja.... ze zijn wel altijd erg goedkoop.

p.s. Het betreft hier mijn ervaringen met het filiaal in Utrecht. Als iemand andere ervaring heeft mag hij dat gerust zeggen.

;)
 
Bericht door een moderator:
konden wel gezellig bij elkaar, toch? ;)
 
't is er idd altijd een gekkenhuis, maar daar kan je ook gewoon van profiteren.
Zo'n lakse houding kan ook in ieders voordeel werken ;)

Ik ken een paar medewerkers die vriendelijk en behulpzaam zijn, die kies
ik dan ook altijd uit om mee te dealen.
Als je weet wat je wilt EN ze hebben het toevallig...dan is het een prima
filiaal daar in Utrecht.
 
Re: Ik ga niet meer naar Feedback omdat...

Re: Ik ga niet meer naar Feedback omdat...

Origineel geplaatst door meesha74
Maar tja.... ze zijn wel altijd erg goedkoop.

Dus?

Geef mij maar een internetshop waar je gear gewoon kan afhalen of dat ze het opsturen. Hoef je ook niet voor iemand te dokken die een winkel moet bemensen.
 
Origineel geplaatst door TanTaRa

Als je weet wat je wilt EN ze hebben het toevallig...dan is het een prima
filiaal daar in Utrecht.
Ja, maar als je nou niet precies weet wat je wilt hebben...

Ik ging een keer studio monitors vergelijken. Na meer dan een half uur kon de verkoper van die afdeling van de telefoon gehaald worden. Hij moest vervolgens achter een rommelig opgestapelde hoop speakers (ipv keurig symetrisch naast elkaar) duiken om pluggen in en uit de speakers te trekken (ipv een patch paneel of een schakelsysteem), met alle knallen en brommen van dien. Vervolgens zette hij op hoog volume (ipv zacht zodat je beter kunt beoordelen) een trance cd op (ipv te vragen of ik zelf iets bij had, wat ik ook had, een cd die ik goed kende), terwijl in die kleine ruimte steeds de telefoon bleef gaan en die gast steeds aan het ouwehoeren was.

Kortom, niet erg klant gericht voor een setje Genelec 1030 speakers die ik uiteindelijk ergens anders heb gekocht.

En laasts wilde ik een paar korte patch kabeltjes. (mono jacks voor m'n patch paneel). Hadden ze niet!! Dat lijken mij toch geen lastige items om op voorraad te hebben...
 
ik vind het vervelend als een of andere domme miep verkeerd gaat staan met d'r microfoon waardoor er een keiharde feedback ontstaat die mij oorpijn bezorgd.

zo.
 
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Volgens mij is het zin Nederland geregeld voor computercomponenten, het artikel binnen 8 dagen zonder opgaaf van redenen mag terugbrengen naar de winkel, mits netjes verpakt etc...
Opdat de klant zijn aankoopbedrag terug krijgt. Cash...



zo is het maar net! :)
 
@Meesha:

Herkenbaar verhaal, dat is waar.
Maar als ik zoiets ga doen, kijk en speel ik gewoon wat rond tot na beleefd de aandacht van de bellende winkelbediende
te hebben getrokken.

Als ie dan ophangt- is ie ook van mij!!! }:|

Maar goed, je vraagt om een 'demo' van wat speakers-en dankzij Sound on Sound e.d. denk je te weten welke- en geef je hem
gelijk de CD/s die je daarover wilt horen.

Zoals ik al zei: de laksheid werkt dan zo dat het de bediende geen ruk kan schelen hoe assertief je bent.
Het interesseert em niet.

Da's vervelend, maar niet als je heel zakelijk handelt.
Voor prettig winkelen hoef je niet naar een muziek-instrumenten zaak, want bijkant ELKE zaak kijkt die knoppen-tovenaars
de winkel uit.
 
Back
Top