Meningen over Feedback

Origineel geplaatst door Kraan

Wat zorgt er dan voor dat een winkel als de Feedback zich zo'n arrogante houding kan permiteren? Dat ze denken dat het maar om een 100 euro gaat? Hoe weten ze nou wat ik de volgende keer uit wil geven?

Ze zullen best iets goed doen, want ze hebben al 4 filialen, ik kan zo geen andere muziekwinkel bedenken in Nederland die dat ook heeft. Misschien gewoon weinig concurrentie?
 
lol@kraan:D

Het is tegenwoordig makkelijker en goedkoper om uit Duitsland te bestellen. De verzendkosten zijn vaak lager dan bestellingen in Nederland en vanaf 100 euri rekent Musicstore Koeln iig al geen verzendkosten meer. Tel daar de service bij op, dan weet je genoeg. Ik ben niet te beroerd om iets meer te betalen in ruil voor service, maar dan moet er wel service zijn...

Wil nu echter wel even aanhalen dat het niet alleen Feedback is. Heel veel winkels in NL communiceren en handelen slecht. Verspuy bijv. heeft ook weleens z'n kuren. Zo heb ik eens 3 maanden op een mailtje gewacht voor een offerte over een analoge mengtafel. Dan moet je niet gek opkijken als ik me ondertussen door een andere winkel heb laten slachten...

Studio de Dijk die een prijs van 1800 euri voor een Voyager RME eeuwen op de site had staan en deze maar ff een paar honderd opschroefde na een vraagje of ze op voorraad lagen.
 
Bedenk me ook ineens dat ik bij bestellingen uit Dtsl. niet eens met de auto weg hoef. Geen brandstof-, onderhouds-, parkeer- en afschrijvingskosten. :D
 
Niets dan lof..

Niets dan lof..

..voor Feedback van mijn kant.


Laatst op een zaterdag in Utrecht geweest en eerlijk=eerlijk; een paar jaar terug kreeg ik er altijd een "onbehagelijk" gevoel bij; net of je niet welkom was.
Ik was daarom aangenaam verrast toen, na gevraagd te hebben of ik een 19"-synth mocht proberen, desbetreffende persoon overal kabels, 'n koptelefoon en 'n MicroX als Midi-keyboard vandaan trok en alles netjes aansloot, zodat ik rustig m'n gang kon gaan. :)

De vent van m'n zus was er ook bij en hij werd heel goed / lang geholpen met 't uitzoeken van een koptelefoon. Veel verschillende types aangesloten en de verkoper nam alle tijd voor 'm.


Bij deze: HULDE :biertje: :okdan:
 
Dit was tot een tijd terug ook mijn ervaring. Gewoon goede support. Daarom blijf je terugkomen. Maakt het voor mij des te pijnlijker dat dan zo'n principieel huftertje van een filiaalmanager die ervaring door mijn neus moet boren.

Maar toch goed om te horen dat ze het nog wel kunnen.
 
>>FeEDbACk

>>FeEDbACk

feedback ,

Ja altijd spotgoedkoop vind ik de goedkoopste winkel die ik ken , Maar ik heb er ook zeker - punten over ! dat is :

De onklantvriendeilijkheid van die lui is erg hoog , niet ech behulpsaam en als het kan ook nog hoge verkoperspraatejs waar ik dus helemaal niet in geloof en dat vertel ik ze dan ook .
Ik vind ook dat ze een dikke rommel hebben , de aparatuur ligt maar wat op een hoopje in apeldoorn en de kabels lopen overal en de dozen midden in het pat ook erg .....-------
Ik heb ook al een paar x van te voren gebeld als ze diverse producten op vooraad hadden en toen zijden ze Ja nog zat , en kom je daar iedere keer en dan.... sta je er voor niks om het zo maar te zeggen

mijn menig :

Goedkoop daar doe ik het voor maar verder moet ik er niks van weten en het magazine is ook altijd wel een + punt 2 + punten , rest zware -

M.V.G

AV
 
...

...

ben zaterdag naar rotterdam geweest , ook het zelfde zagerijnige volkie daar , ja ik kan je even niet helpen ga a.u.b ff naar een andere afdeling men collega is ziek dus ......dat kreeg ik te horen , nou wat een vriendelijkheid he !!! ze zijn gewoon groot en denken dat ze alles kunnen maken . Ik belde van te voren als de rme en motu kaarten nog voldoende op vooraad waren , Ja werd mij verteld maar bij aankomst was er niks wat ik wou hebben op vooraad , ik ging met wat kabels naar huis , dat had ik in hoogeveen ook wel kunnen kopen dus al met al onkosten van benzine !

Dikke rommelzaakje vind ik het daar ze kunnen niks uitleggen en ze hebben alles zo overhoop ze weten niet eens wat ze aan het doen zijn
kan der wel uren over praten maar.... Volgende x mischien Duisland , music productiv of musicstore .de ??
Groetjes,

Arjan
 
er is maar 1 persoon bij feedback rotterdam waar ik erg over te spreken ben en die trekt gerust een dag voor je uit als het moet. Maar de rest kan ik me inderdaad totaal niet in vinden. Vooral op de studio afdeling maken ze het erg bont en heb je echt niets aan die gasten. Tonen geen eigen initiatief, gaan niet in op klantsignalen, je moet alles maar vragen en ze echt gaan uithoren etc. Is gewoon de omgekeerde wereld ! Ben nu al meer als 5 jaar verkoper en weet wel dat dit dus niet de gang van zaken mag zijn.

Ze lullen echt maar met je mee en vraag me altijd af of ze wel weten waar je het over hebt en of ze zelf wel weten waar ze zelf over praten... Ze zullen je nooit aanspreken, nee kom jij ze maar uit hun kot sleuren !
Belachelijk eigenlijk...
 
:engel: Voordeel is gewoon dat je daar veel dingen ken vergelijken met elkaar (qua mainstreem synths dan), omdat ze 't meerendeel hebben staan.




:D Meestal koop ik m'n spul toch bij m'n vaste adres(jes), die kunnen 't vaak voor dezelfde prijs bestellen/leveren..
 
...

...

Nog even wat :

Feedback Eindhoven vind ik trouwens wel dat je zeriuus gehopen wordt , die geef ik de beste waardering ! daar ben ik goed opweggehopen met een goeie keuze . Apeldoorn en utrecht staan bij mij nog altijd in de -

zwaar in de min

Groetjes,

Arjan
 
:D Eindhovûh dûh Gekstûh!!

Is (grotendeels) oud personeel van Conijn-muziek, als ik 't goed gezien heb. (in 't kader van nutteloze extra informatie)
 
Re: ..

Re: ..

Origineel geplaatst door A.V producties
daar ben ik het absolut niet mee eens ik vind het juist alemaal jong volk !


:erm: Dan ben je OF héééél oud, OF je dacht dat ik oud personeel in de zin van leeftijd bedoelde.


Och, maakt niet uit verder. :D
 
ik kom er regelmatig, want ik hou er wel van als alles op voorraad + uit te proberen is. en ik heb geen klachten over feedback tot nu toe bij mij
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Eindhovûh dûh Gekstûh!!

Is (grotendeels) oud personeel van Conijn-muziek, als ik 't goed gezien heb. (in 't kader van nutteloze extra informatie)

...en oud EMI-personeel dus.

(niet zo gek trouwens, gezien het feit dat feedback beide zaken overgenomen heeft)
 
feedback is geen slechte winkel en idd met een groote winkel verlies je persoonlijkheid ik koop heel veel bij i-4 muzique dat is een heel klein winkeltje als je daar binneloopt kennen ze je meteen je krijgtr er koffie als je wat luisterd
ze geven ook heel veel aandacht aan je en geven veel advies en die mensen hebben er ook veel meer verstand van als de gemiddelde verkoper bij feedback

kijk weet je als je iets wil kopen en je hebt er niet genoeg verstand van moet je zowiezo niet uitgaan van 1 mening kijk rond op internet kijk naar andere meningen ga met alle meningen na feedback test het product uit en maak je eigen oordeel ikzelf ga nooit over 1 nacht ijs iets kopen
 
Geen klacht over feedback...

Heb net nieuwe KRK's gekregen van mijn vriendin met de kerst, maar ze hadden geen V6 op voorraad. Dus... mocht ik de demo modellen meenemen en weer inruilen tegen nieuwe.

Service! :okdan:
 
Re: ...

Re: ...

Origineel geplaatst door A.V producties
Nog even wat :

Feedback Eindhoven vind ik trouwens wel dat je zeriuus gehopen wordt , die geef ik de beste waardering ! daar ben ik goed opweggehopen met een goeie keuze . Apeldoorn en utrecht staan bij mij nog altijd in de -

zwaar in de min

Groetjes,

Arjan

Feedback Eindhoven vind ik best wel een aardige tent, voor bepaalde dingen moet je gewoon echt bij I4 zijn en voor de 'gewone muzikantendingen' kun je daar prima terecht. Doet het zeker niet slechter dan Conijn, en EMI daar heb ik nooit echt hoogte van gekregen.....
 
Goede ervaringen met frietback ehv?

Dacht het niet.
Mij krijg je niet gauw op de kast maar toen zo'n gastje weer eens zwaar ongeinteresseerd en arrogant mij te woord stond en slappe smoesje stond op te hangen had ik hem bijna in z'n gezicht getuft.
 
Back
Top