Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Had de mail ook gekregen en heb gelijk de Strymon Mobius besteld . Op de vraag of er kortingen waren op de koopzondag bij Bax in Goes kwam geen reactie dus dit is mooi meegenomen :halleluja

* Voorwaarden:
- Na aanschaf van een product tijdens de actieperiode, ontvang je een persoonlijke kortingscode om nogmaals een aankoop met 10% te kunnen doen.
Heb bij mijn bestelling of in mijn mail geen extra 10% kortingcoupon ontvangen na de aankoop tijdens de actie , nog even twee dagen afwachten en dan zien we wel weer
 
Keymusic:
Alleen deze week (27 juni t/m 1 juli) in alle Keymusic winkels 10 procent extra op duizenden instrumenten en online via de zomerdealcode “SUMMER2017”.
Bedankt voor deze tip, ik heb er gebruik van gemaakt.
 
Iemand nog een korting van Music Store over? Dank!
 
Weg met dat vakantiegeld :D

Keymusic:

Alleen deze week (27 juni t/m 1 juli) in alle Keymusic winkels 10 procent extra op duizenden instrumenten en online via de zomerdealcode “SUMMER2017”.

Gebruik van 27 juni t/m 1 juli de kortingscode "SUMMER2017" om direct te kunnen profiteren van 10% korting op alle producten*!

Na aanschaf van een product tijdens deze actieperiode, ontvang je bovendien automatisch een unieke kortingscode van nog eens 10%*!

* Voorwaarden:
- Na aanschaf van een product tijdens de actieperiode, ontvang je een persoonlijke kortingscode om nogmaals een aankoop met 10% te kunnen doen.
- Deze extra 10% is geldig van 3 juli t/m 31 augustus 2017.
- Oorspronkelijke actie geldig van 27 juni t/m 1 juli 2017.
- Kortingsacties enkel geldig op producten die op voorraad zijn.
- Kortingsacties niet cumuleerbaar met zichzelf of andere promoties of acties.
- Kortingsacties zijn zowel online als in de winkel geldig.
- Getoonde prijzen zijn afgerond na toepassing van de korting.
- Enkele merken zijn uitgezonderd.

Is er iemand die van deze actie gebruik heeft gemaakt en nadien op één of andere manier de extra 10% korting gekregen die geldig is tussen 3 july en 31 augustus , en op elke wijze heb je die verkregen ?
 
Ik heb het topic even een wat generiekere naam gegeven omdat het topic al lang niet meer alleen over Bax gaat.
 
Ik weet niet hoe het zit met de andere producten maar Bax kan wat mij betreft de pot op met hun "korting". Ik zag toevallig dat de Korg Volca Keys nu 170 Euro kost bij ze terwijl deze gewoonlijk 130 kost. Zo kan ik ook korting geven. Ik vat dit soort fratsen op als belediging. :(
 
Ik weet niet hoe het zit met de andere producten maar Bax kan wat mij betreft de pot op met hun "korting". Ik zag toevallig dat de Korg Volca Keys nu 170 Euro kost bij ze terwijl deze gewoonlijk 130 kost. Zo kan ik ook korting geven. Ik vat dit soort fratsen op als belediging. :(

Die kortingen zijn bovenop de laagste prijs garantie dus moet je ze eerst laten weten dat die op een andere site goedkoper staat en daarbovenop de korting toepassen dus die Volca zou de jouwe moeten zijn voor 117EUR 8)

Mijn ervaring is wel dat je best een screenshot neemt als je ergens een lagere prijs ziet want ik heb al meermaals ervaren dat ik een lagere prijs rapporteer en de URL doorstuur maar dat ik pas een dag of 2 later een antwoord van Bax krijg en dan is het meestal dat ze die lagere prijs niet terugvinden en als je dan checked is die lagere prijs gelijk aan die van Bax... Nu dat vind ik pas fratsen... en als ze prijsafspraken maken, zelfs illegaal. Dus: screenshot maken! :D Als Bax dan niet aan die lagere prijs wil leveren, kan je nog altijd terug naar de leverancier die initieel goedkoper was en vragen of ze hem alsnog aan die prijs kunnen leveren.
 
Ik heb het topic even een wat generiekere naam gegeven omdat het topic al lang niet meer alleen over Bax gaat.

Kan je dan een nieuwe thread maken waar we Bax verder kunnen afzeiken :D
 
Kan je dan een nieuwe thread maken waar we Bax verder kunnen afzeiken :D

Dat gebeurt inmiddels al in voldoende andere topics (Digitakt, Novation Peak, etc.).
 
Die kortingen zijn bovenop de laagste prijs garantie dus moet je ze eerst laten weten dat die op een andere site goedkoper staat en daarbovenop de korting toepassen dus die Volca zou de jouwe moeten zijn voor 117EUR 8)

Mijn ervaring is wel dat je best een screenshot neemt als je ergens een lagere prijs ziet want ik heb al meermaals ervaren dat ik een lagere prijs rapporteer en de URL doorstuur maar dat ik pas een dag of 2 later een antwoord van Bax krijg en dan is het meestal dat ze die lagere prijs niet terugvinden en als je dan checked is die lagere prijs gelijk aan die van Bax... Nu dat vind ik pas fratsen... en als ze prijsafspraken maken, zelfs illegaal. Dus: screenshot maken! :D Als Bax dan niet aan die lagere prijs wil leveren, kan je nog altijd terug naar de leverancier die initieel goedkoper was en vragen of ze hem alsnog aan die prijs kunnen leveren.

Wat ik zelfs heb gezien is dat Bax een 10% kortingsactie had (en dus goedkoper was) en dat Coolblue de Bax prijs - die 10% korting matchte op de site en dat iemand die prijs weer doorgaf aan Bax. Bax matchte de Coolblue prijs weer en gaf daar 10% korting op......(effectief 20% korting dus).

Zulke fratsen zitten die winkels natuurlijk niet op te wachten en dus passen ze de prijzen pas aan nadat het daadwerkelijk is gemeld door een klant.
 
Bij keymusic kreeg ik weer fijn een b-stock product. Wel met 10% korting.
 
Die kortingen zijn bovenop de laagste prijs garantie dus moet je ze eerst laten weten dat die op een andere site goedkoper staat en daarbovenop de korting toepassen dus die Volca zou de jouwe moeten zijn voor 117EUR 8)

Mijn ervaring is wel dat je best een screenshot neemt als je ergens een lagere prijs ziet want ik heb al meermaals ervaren dat ik een lagere prijs rapporteer en de URL doorstuur maar dat ik pas een dag of 2 later een antwoord van Bax krijg en dan is het meestal dat ze die lagere prijs niet terugvinden en als je dan checked is die lagere prijs gelijk aan die van Bax... Nu dat vind ik pas fratsen... en als ze prijsafspraken maken, zelfs illegaal. Dus: screenshot maken! :D Als Bax dan niet aan die lagere prijs wil leveren, kan je nog altijd terug naar de leverancier die initieel goedkoper was en vragen of ze hem alsnog aan die prijs kunnen leveren.
De prijs was 130 en ik betwijfel of een screenshot helpt. Die lage prijs is er immers niet nu en ook niet bij de concurrent. Men haalt fratsen uit met die prijzen en "biedt dan korting". De Mediamarkt heeft ook als eens een tik op de vingers gehad met hun "BTW weg ermee" actie. Aantoonbaar verhoogde men eerst hun prijzen om daarna korting te geven. Dat noemt men in het juridische "misleiding".

Mijn argument is dat je die misleidende "acties" totaal dient te negeren en beter gewoon kunt wachten op een (tijdelijke) prijsdaling. Ik blijf verder van mening dat dit de branche ook geen goed doet (in tegenstelling tot wat ze zelf denken). Gisteren was op het nieuws dat concertkaartjes ook niet meer voor een prijs aangeboden mogen worden "ex reserverings- en servicekosten". Waarom denken ondernemers in Nederland toch voortdurend dat wij in een van de landen met de hoogopgeleide mensen het niet als schofferend ervaren als we behandeld worden als imbecielen?
 
Snel wat kabeltjes en ander prul nodig.
Iemand die hier die permanent geldige 1%-kortingscode van Bax nog onthouden heeft?

Die is al een aantal jaar geldig, vind ze alleen niet meer terug op het net en ben ze zelf vergeten :stupid
 
Iemand een kortingscode van 10% bax-shop!!???

Daarvoor kan ik je mijn Softube licentie Heartbeat voor geven.
 
Bij keymusic kreeg ik weer fijn een b-stock product. Wel met 10% korting.

Stuur ik uit principe altijd terug... Als ik een nieuwe auto koop verwacht ik ook geen auto die al een aantal keer 3 maanden uitgeleend is...
 
Stuur ik uit principe altijd terug... Als ik een nieuwe auto koop verwacht ik ook geen auto die al een aantal keer 3 maanden uitgeleend is...

Duidelijk, zou ik ook doen. Leuk dat 60 dagen retour beleid maar het maakt het allemaal wel erg vrijblijvend om spullen te bestellen en uiteindelijk zadelt een muziekwinkel een ander op met een B-stock item.

Daar doe ik dus niet aan mee!
 
Maar om m dan weer terug te sturen? Dan krijgt weer iemand anders een bstock ding.
 
Back
Top