Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

En voor de spijtoptanten 5% vanaf 50 euro: WMYN177L7B3X9K
 
1 maal 5% kortingscode geldig t/m 15 juli: MGM17NSUN8B6YX
 
Overigens voor mensen die een MPC Live willen kopen.. bij dacapo kan je hem nog bestellen voor €999.. Gebruik dit bij Bax (en andere laagste prijs garanten) om hem voor een 'normale prijs' te bestellen/kopen.. ik zie hem hier op marktplaats voor meer staan.. waanzin.
 
Aankomende zondag is het weer koopzondag, in Goes las ik net , verder geen info over eventuele kortingen .Heb geen ervaring met dit soort van koopdagen maar als ik een fikse korting kan krijgen op een vermona drm en strymon mobius wil ik wel even naar Goes rijden vanuit Belgie :)
 
Ik heb dit jaar de Prophet 6 , een aantal kabels , de reason upgrade en de timeline en big sky van Strymon bij hen gekocht en nooit een kortingscoupon ontvangen .mijn vriend heeft enkel een stompbox gekocht en hij kreeg 2x 5% korting met coupons toegestuurd .ik ben overal op ingeschreven bij hen en snap dus helemaal hun werkwijze niet .btw via de helpdesk om korting vragen werkt ook niet :)
 
een tijd niks kopen en dan wat kleine prullen helpt denk ik :D
 
Ik heb dit jaar de Prophet 6 , een aantal kabels , de reason upgrade en de timeline en big sky van Strymon bij hen gekocht en nooit een kortingscoupon ontvangen .mijn vriend heeft enkel een stompbox gekocht en hij kreeg 2x 5% korting met coupons toegestuurd .ik ben overal op ingeschreven bij hen en snap dus helemaal hun werkwijze niet .btw via de helpdesk om korting vragen werkt ook niet :)

Je kan wel korting krijgen als je de helpdesk belt is mijn ervaring. Echter werkt dat niet als je voor 1 product en een paar kabels belt.
 
Weg met dat vakantiegeld :D

Keymusic:

Alleen deze week (27 juni t/m 1 juli) in alle Keymusic winkels 10 procent extra op duizenden instrumenten en online via de zomerdealcode “SUMMER2017”.

Gebruik van 27 juni t/m 1 juli de kortingscode "SUMMER2017" om direct te kunnen profiteren van 10% korting op alle producten*!

Na aanschaf van een product tijdens deze actieperiode, ontvang je bovendien automatisch een unieke kortingscode van nog eens 10%*!

* Voorwaarden:
- Na aanschaf van een product tijdens de actieperiode, ontvang je een persoonlijke kortingscode om nogmaals een aankoop met 10% te kunnen doen.
- Deze extra 10% is geldig van 3 juli t/m 31 augustus 2017.
- Oorspronkelijke actie geldig van 27 juni t/m 1 juli 2017.
- Kortingsacties enkel geldig op producten die op voorraad zijn.
- Kortingsacties niet cumuleerbaar met zichzelf of andere promoties of acties.
- Kortingsacties zijn zowel online als in de winkel geldig.
- Getoonde prijzen zijn afgerond na toepassing van de korting.
- Enkele merken zijn uitgezonderd.
 
Weg met dat vakantiegeld :D

Keymusic:

Alleen deze week (27 juni t/m 1 juli) in alle Keymusic winkels 10 procent extra op duizenden instrumenten en online via de zomerdealcode “SUMMER2017”.

Gebruik van 27 juni t/m 1 juli de kortingscode "SUMMER2017" om direct te kunnen profiteren van 10% korting op alle producten*!

Na aanschaf van een product tijdens deze actieperiode, ontvang je bovendien automatisch een unieke kortingscode van nog eens 10%*!

* Voorwaarden:
- Na aanschaf van een product tijdens de actieperiode, ontvang je een persoonlijke kortingscode om nogmaals een aankoop met 10% te kunnen doen.
- Deze extra 10% is geldig van 3 juli t/m 31 augustus 2017.
- Oorspronkelijke actie geldig van 27 juni t/m 1 juli 2017.
- Kortingsacties enkel geldig op producten die op voorraad zijn.
- Kortingsacties niet cumuleerbaar met zichzelf of andere promoties of acties.
- Kortingsacties zijn zowel online als in de winkel geldig.
- Getoonde prijzen zijn afgerond na toepassing van de korting.
- Enkele merken zijn uitgezonderd.

Had de mail ook gekregen en heb gelijk de Strymon Mobius besteld . Op de vraag of er kortingen waren op de koopzondag bij Bax in Goes kwam geen reactie dus dit is mooi meegenomen :halleluja
 
Back
Top