Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Korting komt echt vanmiddag en het is geen persoonlijke korting...
 
Let toch maar even op hoor... Met die vorige 10% actie ging ik ook snel wat kopen, kreeg ik gewoon B-stock toegestuurd (die normaal aan -15% verkocht zou moeten worden). Dus werd hij eigenlijk duurder verkocht dan normaal... Nooit zaken doen met Nederlanders zeggen ze hier :). Stellen ze me voor een korting te geven op mijn volgende aankoop... Ik wacht wel even om te zien of ze hun vorige transactie wel kunnen naleven voordat ik nog meer geld in Bax pomp... 10% krijg je tegenwoordig op wel meer plaatsen...
Als Hollander kan ik je vertellen dat het klopt als bus dat je nooit zaken moet doen met een Hollander. Er is een tijd geleden een special op TV geweest waarin men de "aanbieding/korting cultuur" v/d Hollanders vergeleek met de detailhandel in België. Het barst in België v/d Hollanders die er winkelen (omdat het zo goedkoop is). Terwijl hier 365 dagen per jaar uitverkoop is. Met "korting" tot 60%. Ik hoef niemand te vertellen dat 60% korting theoretisch onmogelijk is. Bax heeft die ziekte dus ook te pakken, maar het valt mij het meeste tegen van het Duitse Thomann. Duiters zijn "grundlich": die rotzooien niet zomaar wat aan zoals Hollander doen.


Enfin, als hier op het forum een belangrijk gedeelte v/d klanten van de Bax-en van deze wereld zitten dan hebben ze de afgelopen tijd met het rare geklier zichzelf fiks in de teen geschoten. Ik koop niet graag jij een zaak die ik niet gerespecteerd wordt en die ik niet vertrouw.
 
Mijn 15 % code tot eind maart werkt niet eens.
Suckkas
 
Musicstore.de

10 euro korting;

10MAR2017

de kleine lettertjes;
natuurlijk pas bij besteding van 100 euro of meer, geldig tot 15-04-2017 en niet mogelijk op Roland,Boss en Apple producten :gaap:
 
10 dit weekend ook hier:

https://www.s2store.be

Van vrijdag 17 maart tot en met maandag 20 maart
10% korting in onze webshop
Kortingscode: 1717
Gebruik deze kortingscode bij je checkout in de webshop.
 
Belasting terug gave... verspil het bij een muziekwinkel...
 
Let toch maar even op hoor... Met die vorige 10% actie ging ik ook snel wat kopen, kreeg ik gewoon B-stock toegestuurd (die normaal aan -15% verkocht zou moeten worden). Dus werd hij eigenlijk duurder verkocht dan normaal...
Snel even iets kopen bij Bax vind ik niet verstandig...In een Bax winkel kreeg ik vorige week een FOUT advies over een product. Daarnaast bleek het ook nog eens een B-stock artikel te zijn waar ze de normale prijs voor vroegen.
 
Bax 5%: VMNL17PN644VBD

Post a.u.b. even een reply als je hem gebruikt hebt.
 
Bax 5%: VMNL17PN644VBD

Post a.u.b. even een reply als je hem gebruikt hebt.

Helaas gebruikt...door iemand anders.

Iemand er nog een oer toevallig? :-)
 
Alleen vandaag nog bij I4: 10% karting op synths!!

[/Gebruik de Code "discount" en ontvang 10% QUOTE]
 
Alleen vandaag nog bij i4 : 10% karting op synths!

[/Gebruik de Code "discount" en ontvang 10% QUOTE]
 
Nu weten we weer waarom enkele maanden alles duurder werd...
 
Let toch maar even op hoor... Met die vorige 10% actie ging ik ook snel wat kopen, kreeg ik gewoon B-stock toegestuurd (die normaal aan -15% verkocht zou moeten worden). Dus werd hij eigenlijk duurder verkocht dan normaal... Nooit zaken doen met Nederlanders zeggen ze hier :). Stellen ze me voor een korting te geven op mijn volgende aankoop... Ik wacht wel even om te zien of ze hun vorige transactie wel kunnen naleven voordat ik nog meer geld in Bax pomp... 10% krijg je tegenwoordig op wel meer plaatsen...

Na 3 weken aanmodderen van Bax en al even veel keren naar het postkantoor gaan nog altijd geen nieuwe synth ontvangen hier... Ze stellen voor om het nog eens te proberen... vroeg of laat moet er toch ooit een nieuwe tussen zitten... Dat is 5x leveringskosten voor Bax. Hoeveel winstmarge kan er zitten op een synth van nog geen 200€?
 
Daarom willen we je weer een warm welkom heten op onze website en jou, bovenop onze scherpste prijzen,
5% korting geven op je eerstvolgende aankoop vanaf 50 euro.
*
Dit is jouw unieke kortingscode:
WMYN17FX9X66UR
 
Back
Top