Quasimidi Raven of Yamaha CS2X?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

TonL

Ingeburgerd
Lid sinds
23 april 2014
Berichten
67
Locatie
Rotterdam (Zuid)
Nou daar ben ik weer,
Heb nu een synth. op het oog de Quasimidi Raven, nu is mijn vraag ik ben geen house/dance freak, maar ben benieuwd naar de strings en de normale EP,s en Organs en strings.
Klinken die een beetje op youtube kom ik niet verder dan een paar house en andere shit.
Kan ook een CS2x nemen maar ik weet niet welke het beste, ook qua betrouwbaarheid.
Wie heeft ervaringen....
Mvg Ton....
 
persoonlijk zou ik de raven niet nemen voor de geluiden en al helemaal niet voor de ep's strings en dergelijke.
dan ben je toch beter af met een roland jv30 of zo. of een jv1080.

maar de raven heeft wel een erg leuke pattern sequencer, zeker de max-uitgebreide raven. en een fijn toetsenbord... maar ja, als geen dance/housefreak zit je op die sequencer niet te wachten, hoewel die het ook heel lekker doet als new wave post punk sequencer, als je hem ergens tussen 92 en 104 bpm gebruikt.
 
Ik zou het dan in een andere hoek zoeken, naast de suggestie van Leo kun je ook denken aan een Yamaha S03. Bijvoorbeeld, maar er is eigenlijk zo veel keuze.
 
Nou ik ben eruit het wordt een Korg Trinity ,en ja die op marktplaats zit in het hoge noorden dus is geen optie.
Mishien hier iemand die hem wil ruilen voor een Novation Nova.........

Thanks ,and special to VASC..........
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top