Trigg - Spy Trip to Bohemia

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
Deze track neemt je mee op reis, naar Bohemia... zeggen ze.

Klik zelf!

 
Ik vind je intro zooo mooooi ! Zo ingehouden zo veelbelovend. Waarom heb je dat in godsnaam niet verder uitgebouwd ?? Plots gaat je track een heel andere kant op (0:57) en dat vind ik echt héél jammer.
 
Lekker groovy!
Ik kom wel niet echt veel bohemiaanse invloeden tegen eigenlijk, wat wel in de lijn van de verwachting lag *D
Duurt mss net iets te lang...
 
deze pakt me meteen, prachtige intro!!
verder ook mooie sounds door de track heen en fijne mix

denk dat de track beter tot zijn recht was gekomen als de de dromerige vibe uit de intro was blijven volgen met meer een niet 4-4 downtempo beat, ipv een trage house beat (of die wat dieper er onder, meer op de achtergrond?). blijft een fijne track.

ik wacht met smart op de 2020 remix :okdan: ;)
(of een samenwerking, als ik er eens mee mag sleutelen? geen garantie dat ik er wat beters van kan maken hoor haha)
 
Ik vind het wel een lekkere track. Coole vibe. Die lead vind ik ook echt super mooi gemaakt. Zeer dynamisch en hij rolt lekker.
 
Dat repeterende kwaakje is erg aanstekelijk, heb hem twee keer afgeluisterd en het verveelt nog lang niet. Gewoon een lekker muziekje en fijn afgewerkt. Door de frisse toegankelijkheid zie ik wel een klein gevaar dat dit ook past in hippe tandartsenwachtkamers. Tja, en de titel snap ik ook niet. Al met al: :okdan:
 
Ja, mooi en pakkend vanaf de 1e noten, fijne klanken. Heerlijke rustmomentje na het vorige geweld :P. Mix is supergoed, opbouw en variatie in de track ook prima, maar mag misschien net wat korter. Fijne track!
 
Ik vindt het een geweldige track, alleen stop hij steeds net een rondje to vroeg voor mij. Tot aan de break vind ik het prima, maar dan wil ik in de break iets horen opbouwen (strings of zo) naar wat nog de extra laag bovenop wat dan de climax ronde zou moeten zijn. Umm ik hoop dat je het snapt..lol.. maar zeker niet verkeerd!
 
Klopt, kwoon in bohemia. Mooie track, niet te veel gedoe gewoon lekkere sound en een relaxt arrangement :okdan:
 
Genieten deze, hij klinkt prachtig. Hele mooie balans in de arrangementen en in de mix. Ik ben benieuwd of je ook wat meer duistere tracks hebt gemaakt, die hoor ik graag eens. Ik vind je productie sowieso heel sterk!
 
Gewoon weer een net stukje muziek Trigg.
Intro was wel je sterkste gedeelte imo, maar ik heb me geen moment verveeld tijdens het luisteren. :okdan:
 
Hoor ik daar wat radiogeluidjes op de achtergrond? Dat is toch niet "one small step for man, one ..."? Maar klinkt wel als een net zo beurse radioverbinding. Leuke arpjes. Mooie klanken. Melodie blijft hangen.
 
Back
Top