[Deep House] Trip To Hyperion

HeinRook

Despawn
Lid sinds
14 mei 2014
Berichten
105
Locatie
Geleen


Hier is een nieuwe track waar ik aan bezig ben. Ik wilde voor deze track iets maken wat niet echt een uitgesproken lead heeft. Ik vond hem wel een beetje spacy klinken met name die sweep met het doppler effect er in. Daardoor uiteindelijk uitgekomen op die brommende sound aan het begin en eind wat de ambience van een ruimteschip moet voorstellen. Daarna heb ik wat spacy bliepjes en piepjes toegevoegd. Die piano is misschien wat apart in deze context, maar in mijn favoriete sci-fi boek Hyperion heeft de hoofpersoon ook een akoustische piano aan boord van zijn privé ruimteschip. Ik voelde me daardoor helemaal onderweg naar Hyperion terwijl ik de track aan het afwerken was. Vandaar ook de titel. :)

Groetend, Hein.
 
Hey @HeinRook , deze is fantastisch man, zo chill, zo origineel, kwam super lekker binnen en heb er waarlijk van genoten. TOP!

Gloomy
 
Sodeju, dit is goed gedaan man.

Wilde gaan klagen over de piano, las daarna nog wat beter je post - ok ok, vooruit.. ;)



Ik schiet mezelf en anderen in de voet, maar....... SF-contest... eind deze maand..... wie weet....
 
Back
Top