Von Naphoven - Broken Planet

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
15.003
Locatie
Den Bosch
Hierbij mijn bijdrage voor de contest van dit jaar!

 
Filmisch. Goed gekozen sounds. Mooie arrangementen. Niet meteen een popsong maar erg goed gedaan. Dit type muziekjes vraagt om videokunst. My vote sir !
 
Bedankt voor het luisteren en de reacties :okdan:

Filmisch. Goed gekozen sounds. Mooie arrangementen. Niet meteen een popsong maar erg goed gedaan. Dit type muziekjes vraagt om videokunst. My vote sir !

Het is inderdaad het idee dat hier video bij komt. Ik weet ook al wat, maar moet het nog maken. Helaas mag bij de contest echter geen ondersteunend (beeld)materiaal gebruikt worden, anders was het een Youtube video geworden dit jaar.
 
Deze ga ik vast nog vaker beluisteren, heel mooi! Het neemt je echt mee naar die andere planeet van je. :)
 
de geluiden zijn werkelik geweldig. prachtige produktie, mooie gelaagdheid, de geluidslagen versterken elkaar. bombastisch, zeker! maar goed, dat is in mijn geval vrijwel nooit negatief. positief dus.
mooi, een nummer om meerdere malen te luisteren, om de veelheid werkelik te laten binnendringen.
 
Zit weer super in elkaar :halleluja. Heeft een flinke 90s sfeer, zijn dat de roland rack bakkies? Zeker ook die slome breakbeat past daar bij, beetje Enigma vibe (ook door die koortjes natuurlijk).
 
En daarna ook weer de filmische sferische wereld van Van Naphoven! Mooie soundscapes, en jouw mixes zijn altijd heel erg goed, met name panning en het introduceren van een bass of dikke kick/tom doe je altijd erg lekker. Mooi gemaakt!
 
Bedankt weer allen :okdan:

Heeft een flinke 90s sfeer, zijn dat de roland rack bakkies?

Zou kunnen: de Roland JVs en Integra-7 spelen aardig wat partijtjes mee, met name in de ambient layers en percussie. Maar ook de Moog One, Subsequent 37 en OB6 zijn prominent aanwezig. En er zitten nog wat field recordings in.
 
Mooi man! Heb er met veel plezier naar geluisterd.... mooi intro, dan een de main body van de song en die werkt ook goed! Toch wel een van de highlights van de contest tot zo ver wat mij betreft
 
Nou nog een goeie compositie

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik denk ook dat het een goede compositie is. Verbaas me er een beetje over om dit te lezen.
 
Back
Top