e-Gloomy-nations - Ignition

Haha deze zag ik niet aankomen, barst van de chaotische inspiratie
Beetje te over mijn top maar zeker een sterk staaltje gloomstyle 8):dj:
 
Ik ben het met alle comments wel eens. Het is een vrij drukke track, maar toch zit er een duidelijke flow en groove in.
De vocals en sounds passen erg goed bij elkaar in ieder geval. Die bitcrush op het einde is ook erg tof :)
 
Dikke sound en mix! Ik hou persoonlijk erg van 90s invloeden de laatste jaren. Het is idd wat aan de bombastische kant, hetgeen je stijl kenmerkt. Misschien is het een idee om om je nelementen echt eens te reduceren tot de essentie: de (emotionele) impact van elke sound nagaan: hoe groter deze is, hoe belanrgijker de sound. Alles wat maar een beetje bijdraagt, in vraag stellen. Ook: waarom je gebruik je iedere sound, wat is de emotionele (niet praktische) functie ervan: wat doet het met het gevoel van de luisteraar.

Maar daarnaast: doe zo voort, je hebt een grote productiviteit!
 
Ik ben het met alle comments wel eens. Het is een vrij drukke track, maar toch zit er een duidelijke flow en groove in.
De vocals en sounds passen erg goed bij elkaar in ieder geval. Die bitcrush op het einde is ook erg tof :)

dreamer heel mooie commentaar, ben ik blij om. Dank je wel Dreamer, top van je ! :)
 
Dikke sound en mix! Ik hou persoonlijk erg van 90s invloeden de laatste jaren. Het is idd wat aan de bombastische kant, hetgeen je stijl kenmerkt. Misschien is het een idee om om je nelementen echt eens te reduceren tot de essentie: de (emotionele) impact van elke sound nagaan: hoe groter deze is, hoe belanrgijker de sound. Alles wat maar een beetje bijdraagt, in vraag stellen. Ook: waarom je gebruik je iedere sound, wat is de emotionele (niet praktische) functie ervan: wat doet het met het gevoel van de luisteraar.

Maar daarnaast: doe zo voort, je hebt een grote productiviteit!

nick nova Dank je wel vriend voor de mooie commentaar en de tips. Ik neem me voor om daaraan te werken in 2020. Dank voor de tip, is fijn om te lezen. Fijne dag kerel, maak er iets moois van :)
 
Zoals altijd zeer sterk geproduceerd. Daar heb ik echt helemaal niets op aan te merken. Op de dancefloor waarschijnlijk een dikke hit. Voor mijn smaak zit de track alleen nogal vol. Na 1 minuut ben ik al uitgeput en dan moet ik nog 4,5 minuten :D.
 
Dr van Lansberg Hahaha Bob, je brengt me altijd aan het lachen.. Ja yo, stel je voor : deze muziek op de dansvloer met alleen maar een stroboscoop, lol. En ja, je hebt gelijk, hij is erg vol hé.. Ik had naar je goede raad moeten luisteren en die andere track hebben ingezonden. Van harte bedankt makker!! :)
 
Zo, ik heb gestemd. Op iedereen!!!! Want iedereen is het waard om te winnen.. Er mogen geen verliezers gecreeërd worden in deze mooi wereld. Laat me wel zeggen dat ik de allerbeste track vind : van GEOMASONIC ! Ik hoop dat hij mag winnen... Dat is ook mijn pronostiek. Iedereen van harte proficiat met jullie bijdrage.
 
Zo, ik heb gestemd. Op iedereen!!!! Want iedereen is het waard om te winnen.. Er mogen geen verliezers gecreeërd worden in deze mooi wereld.

Op zich sympathiek! :okdan:

Uiteindelijk zorgt het er misschien voor dat je zelf een plaatsje lager komt... :engel:
Ook weet ik niet of je stem meetelt als je op iedereen stemt?
 
Eerst wou ik alleen maar stemmen op diegene die ik écht zeer zeer goed vond, maar vannacht in mijn dromen kreeg ik een ingeving : creeër geen verliezers! En dat is wat ik gedaan heb. Natuurlijk ga ik minder stemmen krijgen, ik zie het nu al.. en of mijn stemmen nu geschrapt worden of niet, dat is bijzaak. Iedereen is het waard om te winnen!!! Thx voor je reactie, Bohemen. :)
 
Leuke track hoor gloomy! De mix is er een heel eind maar kan nog wel wat ruimte gebruiken tussen de verschillende elementen, en is net te schel voor mn gevoel (met name die tamboerijn). Verder wel heel koel gedaan allemaal!

SB-SIX Dank je wel voor je eerlijke feedback Six, ik apprecieer het van harte! Thnx man :)
 
maximal ipv minimal *D
je hoort dat je heel gedreven bent

feindbild Ja hé, ik ben heel gedreven, mijn voornemens voor het nieuwe jaar zijn minder m"aximal" tracks te maken, en wat normaal te gaan doen. Dank je wel, beste kerel! :)
 
19 stemmen, 20ste plaats, dat had ik niet verwacht. Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor te luisteren, feedback na te laten en te stemmen. Toppie van jullie. Volgend jaar zal ik een minder chaotisch nummer inzenden.. als me dat lukt :D
 
19 stemmen, 20ste plaats, dat had ik niet verwacht. Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor te luisteren, feedback na te laten en te stemmen. Toppie van jullie. Volgend jaar zal ik een minder chaotisch nummer inzenden.. als me dat lukt :D

fijn dat je er blij mee bent, jan! ja, je gedrevenheid, da is simpel je kracht. en bombastisch me like. ben benieuwd. en ik moet nog zoveel luisteren. ga je eens downloaden, en dan simpel alles luisteren. met dat associatief-chaos brein van mij, houd ik hier nie bij (hee lijk wel een dichter, veel te flauw, honger) honger naar meer luisteren naar tracks hier.

alle inzendingen een stem geven, heb ik over nagedacht. heb ik toch niet gedaan, ik heb de keuze gemaakt om dat in reakties te doen. klinkt vreemd, in reakties mijn waardering te uiten. voor iedereen, volgens mij. maar heel lief, en eigenlik, ja.. goed.. het is een contest.. haha. en jij doet het omgekeerd, in een reaktie hier.. haha... ik geniet er altijd van, van de contest, doe nog niet heel lang mee, maar is wel speciaal voor mij.

alle liefs, jan!
 
Hey vink , lieve Arjan. Ik ken dat gevoel van honger naar meer te luisteren.. Muziek heelt mijn gebroken DNA man. Wat betreft die inzending.. Ik hoop dat ik van iedereen een winnaar heb gemaakt. Want uiteindelijk als je op alles stemt, omdat je zo bent ingesteld, is die stem uiteindelijk van geen waarde. En dat is belangrijk.. Liefde voor muziek, zoals Raymond het ooit zong. Ik wens je een heel prettige week, veel Gloomy-luisterplezier (beter SC checken) en houwdoe beste vriend. :)
 
Back
Top