X

kabels van de grond - kabel management

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

kabels van de grond - kabel management

Click image for larger version

Name:	draadmand.jpeg
Views:	13
Size:	48,1 KB
ID:	3671795

Ik wil de situatie vd kabelfoto niet meer op mijn volgende locatie. Iemand een tip? Een heleboel kabel achter de desk, pakweg 5,5m lengte, ik dacht aan meerdere draadgoten voor electr, midi en auto (en mss v gate) afzonderlijk.

Een draadgoot dus, die ik bovenaan vrij heb om makkelijk kabeltje te volgen, montage langs opzij, eventueel met led verlichting boven de goot voor als 't nodig is.

http://www.rgb.be/prx/prxnl464.html

vorige situatie

Click image for larger version  Name:	IMG_1709.JPG Views:	1 Size:	61,1 KB ID:	3671792

en de toekomst maar die blijft echter niet draadloos

Click image for larger version  Name:	4e1d3078-9629-4d0c-8da5-7cc690d96679.jpg Views:	1 Size:	18,4 KB ID:	3671791

Laatst gewijzigd door klinkske , 27 februari 2019, 12:46.
    ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Ik heb onlangs mijn studio ook opnieuw ingericht en de "spaghetti" enerveerde me ook enorm. Nu, als je kabels hebt, zal je kabels zien. Maar ik heb het fenomeen toch wat kunnen terugdringen door alle audiokabels die van één toestel komen (dat zijn er bij mij ofwel 8 ofwel 4) te groeperen door om de meter een stuk klittenband te fixen. Zo krijg je een soort "multikabel" zodat niet alles wijd en breed uit mekaar komt te liggen.

Maar helemaal wegwerken is moeilijk, dat geef ik toe. Succes in ieder geval met de herinrichting

Alles wat ik nodig heb

Uitgebreide info op https://www.guy-lian-photo.be

Comment

ja dat is een idee m wat te groeperen, "zien' is 't punt niet, ik wil ze van de grond zodat ze ordelijk overzichtelijk zijn en er te poetsen valt er onder

Comment

Cheapo oplossing
        Bijgevoegde bestanden

Comment

Ik gebruik zo draad kabel horen zoals in jouw link maar heb die aan mijn week vast gemaakt ipv aan de muur zo dat ik dus er nog een gangetje achter heb
          en ik combinatie van multikabels en zoals Danny zegt kabels groeperen met klittenband
          het idee vanrvooh lijkt me ook xel iets en inderdaad goedkoop maar lijkt me niet zo handig wanneer je er een kabel van tussen wilt halen

Comment

Ja ik maak m vast aan de achterkant vd ikea keuken zodat ik n gang heb. Die cheapo oplossing is me te permanent maar misschien een tijdelijk idee, dat wel.

Comment

Wellicht zou je ze ook over plankendragers kunnen late lopen. Als je ze per instrument opbost, dan zou je ze ter plaatsen van de dragers met een Tyrap o.i.d. vast kunnen zetten. Al is een kabelgoot wel strakker en je zocht natuurlijk een alternatief

Name:	764A926D-DABE-4F92-8056-F9F46A3A11EE.jpeg
Views:	5
Size:	8,6 KB
ID:	3671852
              VasC TI - Total Inspiration

Comment

Ik heb van deze ogen onder de tafels en dan met van dat snoer wat in muren zit, zwik onder de tafels vast gemaakt.
                Bijgevoegde bestanden

Comment

Originally posted by VasC View Post
                  Wellicht zou je ze ook over plankendragers kunnen late lopen. Als je ze per instrument opbost, dan zou je ze ter plaatsen van de dragers met een Tyrap o.i.d. vast kunnen zetten. Al is een kabelgoot wel strakker en je zocht natuurlijk een alternatief

Click image for larger version  Name:	764A926D-DABE-4F92-8056-F9F46A3A11EE.jpeg Views:	1 Size:	8,6 KB ID:	3671852
                  ja dat is 't ongeveer eh. Maar dan nog met een opstaand lipje zodat de kabels er niet afvallen als je wat aan eentje trekt
                  ik was al aan het denken aan die spullen van ikea maar dat is een roteind rijden

https://www.ikea.com/be/nl/producten...-art-76696009/

Comment

Je kunt via het buitenste gaatje er altijd een blokje hout (B.v.) op schroeven. Dan heb je opstaand randje.
                    VasC TI - Total Inspiration

Comment

Originally posted by VasC View Post

Name:	764A926D-DABE-4F92-8056-F9F46A3A11EE.jpeg
Views:	5
Size:	8,6 KB
ID:	3671852
                      Dat was mijn eerste oplossing in den tijd
                      Werkte niet vr mij, vond het niet zo handig.

Comment

Dubbelzijdig velcro om alles mooi bij elkaar te houden. Is te koop op rollen van 10 meter. Ook bevestig ik mijn kabels steeds aan de Jaspers stands (d.m.v. die velcro) om geen trek te krijgen op de in -en outputs van mijn gear.
                        https://soundcloud.com/wolf_techno

Comment

Working...
                        X