Monitors vraag

Maar in het geval Jimmy willen we natuurlijk niet dat ie uit stress naar de coffeeshop sprint


In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat een beetje van Mary Jane kan helpen om muziek op niet al te beste speakers toch aardig goed te doen klinken...

;)


Ik denk trouwens dat het wellicht goed is om even te zeggen dat hier op het forum mensen zijn te vinden die erg goede nummers maken op "gewone" hifi-speakers. Om e.e.a. wat te relativeren.
 
Kan me voorstellen dat alle informatie je overvalt en er van alles door je hoofd heen gaat. Volgens mij hoef je die speakers niet direct vandaag te kopen? Je hebt hier wat input ontvangen, neem dat mee en geef het de tijd voordat je een beslissing neemt. Even je hoofd op iets anders focussen kan ook goed helpen.

Over de vraag die je stelde welke hoofdtelefoon goed is… Dat is heel persoonlijk. Zelf gebruik ik de Focal Clear MG Pro, en werkt voor mij heel goed. Voor jou kan dat heel goed een andere hoofdtelefoon zijn. Neem de tijd om je in te lezen en ga vergelijken in de winkels. Neem hierbij dan ook je eigen hoofdtelefoon mee om het verschil te horen.
 
Back
Top