Midi to clock sync

specimanx

Stamgast
Lid sinds
14 juni 2016
Berichten
304
Locatie
Leiden
Hai, helaas werkt de zoekfunctie niet voor me en google levert niet beste resultaat op.

Ik heb een effect dat geen midi heeft maar wel clock in. Ik kan niet echt een betaalbare optie voor vinden. Ik kwam een doepfer msys2 tegen,maar vond m wat duur. Zijn er andere opties? Voltage moet tussen 2-9V zijn, mag bipolair zijn, TS-connector 1/4"
 
Idd, rechts zit een aansluiting voor de power en de 3,5mm links is voor de midi-in (kleiner en dan via breakout kabel)
 
MadR dat is toch gewoon de ingang voor power ? Idd ziet er een cool ding uit , zie ik wel zitten om te kopen en mooie prijs :)

Ah oke. Het ging mij ook om de vraag voor een clock uit. Dat is meestal jack of mini jack. Maar misschien kan je din sync naar clock converteren.
 
welk effect heb je? werkt het bijv niet al als je er een heel kort geluidje instuurt (zoals een rimshot?)

Daar zat ik ook aan te denken. Anders die apollo gebruiken zoals brz voorstelt.
 
Doepler midi to dynscync converter kan je nemen. (Edit ) te duur. )
 
Wow, mooie reacties, thanks allen. Even goed inkijken nog. Ik heb geen Apollo 16/8, dus moet dubbel checken of ik kan doen wat er wordt voorgesteld. Zal later ff goed kijken als ik rustig de tijd heb.
 
Alle opties bekeken, maar ben er nog niet helemaal uit. Uiteindelijk komt de Doepfer nog steeds het dichtste bij.

Ik heb eigenlijk nog een andere optie gevonden; namelijk:

Roland A-01. Deze kan CV/Gate uit sturen, en heeft midi in. Daarnaast kan deze 8bit chiptunes maken, welke ik toevallig ook nog naar op zoek was. En dan is het best een aantrekkelijke prijs. wat denken jullie?
 
Back
Top