Gloomy - Rid Of The Dark / Dark Techno

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Ik zit meer dan 3 maand achterop schema..
Daarom direct een volledige track, ipv een wip, want hij klinkt precies zoals ik wil dat ie klinkt.
Veel luister plezier :



:)
 
Wat een ontzettend lekkere track weer!! Wat ik heel gaaf vind is de enorme druk onder het geheel dat het vooruit wilt stuwen en de sinistere geluiden die het lijken af te willen remmen... zorgt voor een geweldig spanningsveld gedurende de hele track. Zeer fraai gemaakt. :halleluja
 
Klinkt goed, mix ook. Kick komt goed door. Sommige geluiden zijn niet helemaal mijn stijl, maar je hebt ze wel goed gebruikt. Misschien dat je de 303 bassline sl subtiel in een lpf kunt laten horen voordat deze er in komt met de kick samen. Panning effect zijn cool gedaan, hou daar wel van. Gebeurd een hoop in de track.
 
Hey allemaal, deze feedbacks maken mijn dag helemaal goed.. Dank jullie wel hiervoor, ben blij dat ie in de smaak valt..

Kleine aankondiging : een zekere Swinefeaster uit de US is hem al aan't remixen.. een industrial versie ervan, met zwaar distorted vocalen. :)
 
Klinkt goed Gloomy! Vette sounds die goed bij elkaar passen met een lekker donker sfeertje inderdaad. Ietswat veel fx sounds naar mijn smaak, maar zonder zou jouw stijl niet zijn natuurlijk :).
 
Hoewel ik op't moment een zonnetje in mijn hoofd hebt, lukte het je me in diepe duisternis te storten! :okdan:
Voor eventjes maar hoor.. :-)

8997.gif
 
Ik weet niet of inmiddels genoeg Gloomy tracks heb geluisterd dat ik er aan gewend ben of dat deze track gewoon klopt voor mij. Maar alle rare scherpe randjes die ik normaal in je tracks hoor lijken hier precies op hun plek te vallen. Ze zijn er nog maar het vormt voor mij een mooi chaotisch geheel.

Ik ben ook wel benieuwd naar de industrial versie :-)

De acid bassline klinkt erg als die in Everybody needs a 303 van Fatboy Slim trouwens. Is dat expres?
 
Dank jullie wel lieve jongens, doet deugd om allemaal te lezen.
4-Tek dat is uiterst toevallig hoor, ik heb die track nog nooit gehoord.
De industrial versie is af, alleen nog het filmpje.. In de loop van volgende week zullen we hem uploaden.
Thnx guys ! :)
 
Gave track en sounds,echt vet als die 303 er in komt,had ik niet verwacht,de mix kan wel beter,als je de sounds uitbalanceerd krijg je meer detail,die verschillende swooshes die erin komen samen met andere sounds vreten het spectrum op,als je het hoog daarvan intoomt krijg je meer detail van de rest hoorbaar.
 
Yesss! Ik vind deze retestrak. Zit echt goed in elkaar. Lekker duister ook.
Heeft ook iets psychedelisch.
De 303 mag ietsje harder! :D
 
Laatst gewijzigd:
Jep, hier ook een fan! Zeer vet gedaan Jan! Erg lekker idd als die 303 erin komt. Deze stijl ligt mij ook veel beter dan je de meeste andere tracks die je produceert, dus dan kan er ook makkelijker wat over zeggen/van vinden, en het oordeel is dan ook een dikke 9! :P
 
Mega vette plaat,3 andere remixes maken,alles absoluut meticuloos afmixen en pareltjes op vinyl persen dat is de boodschap
 
Ow wat een prachtige commentaren, had ik nooit verwacht.. Ja, de mix kan altijd beter hé, bedankt voor die tip van dat swooshen.. Bedankt jongens :)
 
De dikste schijf die ik van je gehoord heb! De 303 komt idd wat abrupt in inderdaad. Ik weet nog even niet of ik het een aangename verrassing vind of een beetje lomp... Daarentegen hou ik ook wel weer van een beetje lomp }:|
 
Back
Top