Trap

Gave compositie voor zover ik dat kan beoordelen. Prima opbouw en het blijft ook wel boeien. Sommige geluiden leiden me wel wat af (te hard of net niet passend in de context), maar dat is smaak en daarover valt beperkt te twisten :). Mogelijk zou je nog eens secuur met het EQ mes door je track heen kunnen fietsen (veel hoog). Creatieve idee: 10. Technische uitvoering: 8,5 ;)
 
Gave compositie voor zover ik dat kan beoordelen. Prima opbouw en het blijft ook wel boeien. Sommige geluiden leiden me wel wat af (te )hard of net niet passend in de context, maar dat is smaak en daarover valt beperkt te twisten :). Mogelijk zou je nog eens secuur met het EQ mes door je track heen kunnen fietsen (veel hoog). Creatieve idee: 10. Technische uitvoering: 8,5 ;)

Thanks man. :) Zal er nog eens een blikje op werpen. Dat hoog hoopte ik toch wel inmiddels effectief te hebben aangepakt. Misschien nog eens even goed met mijn onfeilbare koptelefoon nalopen dan :P

Sommige geluiden leiden me wel wat af (te )hard of net niet passend in de context

Mocht je er zin hebben, zet 'm dan nog eens op en wijs me even op de tijden waarbij je dat gevoel hebt. Dan kan ik er even gericht naar zoeken.

Thnx iig!
 
Blij met alle over het algemeen positieve reacties.:okdan:
 
Back
Top