Welke monitors heb jij?

Welke monitors heb jij?

  • Spirit absolute 2

    Stemmen: 40 6,4%
  • Behringer Truth

    Stemmen: 49 7,9%
  • Tannoy Reveal (active)

    Stemmen: 48 7,7%
  • Event 20/20 (Bas)

    Stemmen: 9 1,4%
  • Genelec 10xx

    Stemmen: 35 5,6%
  • Mackie HRx24

    Stemmen: 33 5,3%
  • Alesis

    Stemmen: 58 9,3%
  • Adam

    Stemmen: 22 3,5%
  • Yamaha NS10(m)

    Stemmen: 8 1,3%
  • Krk Vx

    Stemmen: 35 5,6%
  • Samson Resolv

    Stemmen: 12 1,9%
  • Dynaudio BM-xxa/p

    Stemmen: 38 6,1%
  • PMC TB2

    Stemmen: 6 1,0%
  • Zelfbouw

    Stemmen: 9 1,4%
  • Hij staat er niet bij

    Stemmen: 221 35,5%

  • Totaal aantal stemmers
    623

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Even leuk om te weten dacht ik zo.
Je kan er maximaal 15 opgeven dus maak ik maar een keuze uit de meest genoemde op het forum.
 
Alesis Monitor One MKII (passief)

Ik heb er alleen geen idee van of ze 'goed' zijn. Wat ik wel weet is dat ze in ieder geval stukken beter zijn als de kleine stereospeakertjes die ik bij een minisetje kreeg. Momenteel voldoen ze voor mij (leuk om te zien hoe de conus 'wobbelt' als er een erg lage toon op de Q wordt aangeslagen, dat doet 't meeste laag van de Virus niet :D )

In de keuze heb ik vooral de prijs van de dingen in acht genomen. Maar ik vond (bij vergelijking) de Truths te 'schel' klinken en de Tannoy Reveals (passief) wat dof en niet echt krachtig qua bas.
 
De Optie,,, ik heb geen monitors" Zou ook wel handig geweest zijn. Het is best informatief om te weten hoeveel mensen er monitors gebruiken.... maarja is een beetje mosterd na de maaltijd dit
 
Alesis M1 Active MK2

ik vind ze best ok, beetje erg veel laag en ze staan nu ook helemaal verkeerd opgesteld maar heb wel t idee dat ik beter kan horen wat ik doe...moet maar s wat mooie studiomeubels maken, dan kan ik er meer van genieten denk ik
 
JBL 4313B Control Monitor. Best wel oudjes (onlangs ge-'reconed'), maar klinken nog erg goed.
 
hij staat er niet bij ... want zelf gebruik ik geen monitors ... diegene waarmee ik samenwerk heeft wel Tannoy reveal actives :)

en ik ga me die waarschijnlijk deze week ook bestellen :)
 
Je kan maar éénmaal stemmen. Ik heb 2 paar

- spirit absolute 2
- genelec 1031am

Die spirit's zijn goed maar de genelec's :halleluja
 
'n paar Bose boxen.
Hebben veel klappen gehad maar hij leeft nog steeds.
Goei poeder hoor. Die Bose!:okdan: :okdan:
 
westlake-audio bbsm10
westlake-audio bbsm 5
ns10
fostex (lekkere shitty monitors)
tannoy arden (15")
tannoy reveal passive
 
Highscreen MS 1595P 8o)

nee gebruik voor monitoring (afmixing) Trust 3000P 5.1 soundwave, behringer HPS3000 headset en naja voor synth monitoring gewoon wat Sony boxen van de hifi set.

Op de verlanglijst staat de Edirol MA 10 D BK edition...
 
Heb hier 2 Jamo 504 passive speakers staan nou ja, liggend :D

Met een Yamaha DTS eindversterker, en heb nog een 12" subwoofer zelfbouw passive met ook een apparte gebrugde eindversterker staan..

Maar wil graag mijn Jamo's en dts versterker gaan vervangen voor Tannoy Active Reveals..
 
Nog [steeds] niks, alleen hoofdtelefoon. Ik weet nog niet welke ik (ooit) ga halen.
 
Back
Top