Avatars worden nog niet goed weergegeven

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.059
Locatie
Apeldoorn
Congrats, de nieuwe layout ziet er netjes uit, duidelijk ook qua stijl en lettergrootte.
Ik vind ook de pagina's nieuwe discussies en berichten van vandaag een aanwinst moet ik zeggen.
Al met al een aantal goede verbeteringen.
Mooi dat het allemaal zo goed gelukt is ook qua planning!

Ik mis nog wel de avatars, moeten we die weer zelf opnieuw plaatsen?
 
Ik mis nog wel de avatars, moeten we die weer zelf opnieuw plaatsen?

Op sommige plekken worden avatars inderdaad nog niet weergegeven. Ze zijn wel meegenomen uit de gebruikersprofielen. Als je in je eigen profiel kijkt, zie je je eigen oude bekende avatar ook gewoon staan. Je hoeft dus niet een nieuwe avater te uploaden. We zoeken naar een oplossing.
 
Gewoon effe je avatar opnieuw uploaden en het is ook opgelost, heb nog migraties naar vbulletin weten gebeuren en dat was overal zo.
 
Laatst gewijzigd:
ik zag m'n avatar in de profiel wel staan,
die heb ik "save as" gif gedaan, en opnieuw ingeladen,,
Nu is m'n avatar er terug,,
 
Ik heb op het VB forum iets geloezen over het verschil tussen profile pictures en avatars dat in het verleden werd gemaakt, maar in de huidige versie niet meer. Mogelijk staat er op de plek waar je avatar zou moeten staan nog een verwijzing naar een plek op de server die niet meer bestaat. Woensdag hebben we weer overleg en zullen we dit bespreken.
 
Fijn , wil m'n vertrouwde avatar natuurlijk liever niet kwijt :-)
heel werkje zo'n upgrade !
 
Ik heb gemerkt dat mijn avatar weer zichtbaar is in de topics als ik 'm opnieuw upload. Overigens moet je dan niet simpelweg klikken op je avatar (in het controle paneel) maar op het woordje "edit avatar". Op mijn leeftijd met die inzettende dementie snapte ik dat pas na 3 dagen... :beard:
 
Kan de ruimte rondom de avatar en naam etc niet ook wat compacter op de mobiele weergave? Ik heb nu per bericht eerst een half scherm met profiel informatie en dan pas het bericht. Terwijl naast de avatar super veel lege ruimte is. Als die info + naam daar kwam te staan, zou het al een stuk beter zijn. Zie bijlage. Weet niet of dat bij iedereen zo is? Ik heb een iPhone SE met iOS 10.3
 

Attachments

  • IMG_0813.PNG
    IMG_0813.PNG
    185,3 KB · Bekeken: 112
Kan de ruimte rondom de avatar en naam etc niet ook wat compacter op de mobiele weergave? Ik heb nu per bericht eerst een half scherm met profiel informatie en dan pas het bericht. Terwijl naast de avatar super veel lege ruimte is. Als die info + naam daar kwam te staan, zou het al een stuk beter zijn. Zie bijlage. Weet niet of dat bij iedereen zo is? Ik heb een iPhone SE met iOS 10.3

Dit lijkt me een leuke klus voor een nieuw techteam. Binnenkort meer daarover.
 
Back
Top