Weergave filter screwed up

torp

Influencer in spé
Lid sinds
30 oktober 2006
Berichten
1.898
Locatie
Amsterdam
Er gaat iets mis met de weergave van het filter, zie screenshot.




Ik kon het oplossen door de volgende css-regel:

Code:
.conversation-toolbar-wrapper .toolbar-filter-overlay, .toolbar-wrapper .toolbar-filter-overlay {width: auto;}

te wijzigen in:

Code:
.conversation-toolbar-wrapper .toolbar-filter-overlay, .toolbar-wrapper .toolbar-filter-overlay {width: 600px;}

Maar weet niet zeker of dat elders geen problemen oplevert.
 
Ah daar heb ik wat aan! Maar waas is die licht knop 8D
kan dat bovenaan de pagina duidelijk leesbaar verschijnen? Was onbruikbaar, vond ik.
 
Ah daar heb ik wat aan! Maar waas is die licht knop 8D
kan dat bovenaan de pagina duidelijk leesbaar verschijnen? Was onbruikbaar, vond ik.

Helemaal onderaan zonder opmaak

"Synthforum Light"
 
Ik vind dat de lay-out helemaal uit z'n verband is sinds gisteravond.
undefined
Screenshot_2020-09-10-11-47-27-761_com.android.chrome.jpg
 

Attachments

  • Screenshot_2020-09-10-11-48-01-613_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-09-10-11-48-01-613_com.android.chrome.jpg
    17,7 KB · Bekeken: 151
Hier lijkt het nu wel goed te gaan
 

Attachments

  • Screenshot_20200910-125140.png
    Screenshot_20200910-125140.png
    92,5 KB · Bekeken: 164
Ik vermoed dat die pagina nog in je cashe stond. Voor nu adviseren wij om gebruik te maken van het light theme.

Ik vermoed dat die pagina nog in je cashe stond. Voor nu adviseren wij om gebruik te maken van het light theme.

Ik heb lay-out uit z'n verband met het light theme. Met dark theme is de lay-out nog slechter
 
En is Inspiran al aan het eigenlijke onderwerp van dit topic toegekomen? Ik zie nog geen verschil.

Klopt. Er is ook nog geen verschil. Inspiran heeft een verse installatie gedaan op een testserver, en ook daar verschijnen de issues. vBulletin heeft al bijna een week de mogelijkheid om op de server te kijken, maar we hebben nog geen feedback ontvangen ondanks herhaaldelijk navragen. Zodra er nieuws is, zullen we dit melden.
 
Back
Top